اینتر به دنبال بازگرداندن ویدال به لیگ ایتالیا

اینتر به دنبال بازگرداندن ویدال به لیگ ایتالیا

خبرگزاری فوتبالی - آرتورو ویدال هافبک شیلیایی همیشه مورد علاقه بارسلونا قرار داشته و حالا در سن 33 سالگی می تواند دوباره به مربی ملحق شود که سه سال در اینتر زیر نظرش کار کرده است.

به گزارش فوتبالی، توتواسپورت گزارش داده است که کونته از مدیران اینتر خواسته است تا ویدال را به خدمت بگیرند. این بازیکن فقط یک سال دیگر با کاتالان ها قرارداد دارد و سال بعد بازیکن آزاد محسوب می شود و به همین خاطر اگر بارسا به دنبال درآمدزایی از فروشش باشد، چاره ای جز انتقالش در همین تابستان ندارد.

اینتر که به تازگی با پرداخت 40 میلیون یورو خرید اشرف حکیمی مدافع کناری مراکشی را از رئال مادرید نهایی کرده حالا مذاکرات را برای جذب ویدال به عنوان جانشین بورخا مایورال آغاز کرده است. از سویی سنسی که شروع فصل خوبی داشته به اندازه کافی با ثبات ظاهر نشده است. 

آرتورو ویدال در بارسلونا دستمزد بالایی دریافت می کند اما نکته مهم این است که مالیات برای دستمزد بازیکنان در ایتالیا خیلی کمتر از اسپانیا است و به همین خاطر  به نظر می رسد که نراتزوری ها مشکلی برای پرداخت دستمزد و جلب رضایت هافبک شیلیایی ندارند تا این بازیکن پس از دوران خوبی که در بارسلونا و بایرن مونیخ داشته دوباره به لیگ ایتالیا برگردد.