اشنایدر در فکر بازگشت به فوتبال با وجود اضافه وزن شدید

اشنایدر در فکر بازگشت به فوتبال با وجود اضافه وزن شدید

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه اوترخت به وسلی اشنایدر بازیکن اسبق رئال مادرید و اینتر که یک سال پیش بازنشسته شد، پیشنهاد داده است که به فوتبال برگردد و واکنش این بازیکن هم مثبت بوده است.

به گزارش فوتبالی، یوردی زویدام مدیر ورزشی باشگاه اوترخت با تائید خبر فوق ، گفت:" در مورد بازگشت احتمالی اشنایدر صحبت کردیم. همه چیز به خودش بستگی دارد. حالا زمان وجود دارد تا اعلام کند که نظرش در این باره چیست اما حضور اشنایدر در تیم ما یک گزینه بسیار جذاب خواهد بود."

اخیرا گروهی از هواداران پیراهنی با نام اشنایدر را به وی هدیه داده بودند.  اشنایدر در واکنش به پارچه نوشته هواداران تیم اوترخت که از او خواسته بودند تا قرارداد یک ساله ببندد، گفته بود:" از لطف یوردی زویدام متشکرم و به این مسئله فکر خواهم کرد."

اشنایدر که این روزها دچار اضافه وزن شدیدی شده هرگز در دوران فوتبالش در تیم اوترخت که تیم زادگاهش است ، بازی نکرده است اما رابطه خوبی با مدیران این باشگاه دارد. پیش از این آرین روبن هم تیمی سابق او در تیم ملی هلند هم به فوتبال برگشته بود و حالا نوبت وسلی است تا پا به توپ شود و چالش جدیدی را بپذیرد هر چند که باید روی اضافه وزن شدید خود کار کند.