سیمئونه: نتیجه نگرفتن‌مان را فقط به اشتباه «خیمنس» ربط ندهید

سیمئونه: نتیجه نگرفتن‌مان را فقط به اشتباه «خیمنس» ربط ندهید

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اتلتیکومادرید شب گذشته (جمعه) در دهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا در خانه دپورتیوولاکرونیا به تساوی یک - یک رضایت داد که در این بازی اتلتیکومادرید تا دقیقه 76 از میزبان خود پیش بود، اما اشتباه خیمنس در مشایعت توپ برای خروج از میدان سبب شد که حریف گل تساوی را به ثمر برساند. با این حال دیه‌گو سیمئونه حاضر نشد که مدافع میانی تیمش را به خاطر اشتباهی که مرتکب شد، در ناکامی اتلتیکومادرید برای کسب پیروزی مقصر جلوه دهد.

سیمئونه در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه عادلانه‌ای برای بازی رقم خورده است، گفت: نیمه اول بسیار خوب بود، اما در نیمه دوم ما حمله نمی‌کردیم. البته دپورتیوو لاکرونیا هم موقعیت‌های مسلم گلزنی خلق نکرد، اما ما هم کارهای خوبی را که در نیمه اول داشتیم انجام می‌دادیم، متوقف کردیم در حالی که تا پایان بازی باید آنها را ادامه می‌دادیم.

بازیکنان دپورتیوو لاکرونیا در پایان بازی برای دلداری دادن به خیمنس به سمت او رفتند. سیمئونه در جواب این پرسش که آیا او برای بازیکن تیمش پیامی دارد، عنوان کرد: هر کسی که بازی می‌کند می‌داند که چنین اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد. عملکرد ما در نیمه دوم محدود به لحظه رخ دادن آن اتفاق نمی‌شود و بازی در اشتباه خیمنس خلاصه نمی‌شود. جدی‌ترین تهدیدی که روی دروازه ما به وجود آمد، شوت‌های از راه دوری بود که فایکال شلیک می‌کرد. مشکل ما این بود که در نیمه دوم به اندازه نیمه اول حمله نمی‌کردیم. من در بازی تیمم در نیمه اول نکات مثبت فراوانی دیدم.

اتلتیکومادرید با تساوی در ورزشگاه ریاسور 20 امتیازی شد و در رده سوم جدول لالیگا قرار گرفت.

انتهای پیام/