اخراج یک مرد انگلیسی از کار به دلیل سلفی با ستاره منچستر سیتی

اخراج یک مرد انگلیسی از کار به دلیل سلفی با ستاره منچستر سیتی

خبرگزاری فوتبالی – یکی از هواداران تیم منچستر سیتی به دلیل آن که قوانین فاصله اجتماعی را رعایت نکرده و با ریاض محرز سلفی گرفته در همان روز اول کارش اخراج شده است.

به گزارش فوتبالی، کریگ ویلیس، یک مرد انگلیسی که به تازگی به عنوان پیمانکار تعمیرات ساختمان‌ها در کشیر به فعالیت می‌پرداخت در یک پروژه کاری محرز را می‌بیند و تصمیم می گیرد با او عکس بیندازد. او به مترو گفته: به نظر می‌رسید محرز مشکلی ندارد. من از او درخواست کردم و او گفت مشکلی نیست.

این مرد ۲۹ ساله به شدت خوشحال و راضی به نظر می‌رسید و سلفی‌اش را هم با ستاره تیم سیتی گرفت اما ساعاتی بعد یک تماس تلفنی دریافت کرد که به او گفته شد دیگر از فردا سر کار نیاید. او پیش از استخدام فرمی امضا کرده بود تا فاصله اجتماعی را رعایت کند.

ویلیس گفته: من عکس را برای یکی از بهترین دوستانم گرفتم که طرفدار منچستر سیتی است. من طرفدار منچستر یونایتد هستم اما هر روز شما نمی‌توانید چنین افرادی را در خیابان ببینید. اگر امضا کرده‌ام که باید قوانین را رعایت کنم باید به آن احترام بگذارم. نمی‌شود دروغ گفت. من قانون را شکستم اما همه چیز به طور شفاف گفته نشد و این چیزی است که باید بگویم.

گفتنی است این اتفاق قبل از دیدار سیتی و لیورپول رخ داده است.

1101