احضار کریم بنزما به دادگاه؛ اتهام: اخاذی بابت یک فیلم غیر اخلاقی

احضار کریم بنزما به دادگاه؛ اتهام: اخاذی بابت یک فیلم غیر اخلاقی

خبرگزاری فوتبالی – کریم بنزما به دادگاه احضار شد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید در سال ۲۰۱۵ درگیر پرونده‌ پیچیده اخاذی از هم تیمی خود متئو والبوئنا شده بود و حالا پس از ۵ سال از این اتفاق به دادگاه احضار شده است. دلیل این احضار،‌ اتهام مشارکت در اخاذی از والبوئنا بابت یک فیلم غیر اخلاقی است.
سال‌ها قبل پیش از یکی دیدار دوستانه بین فرانسه و ارمنستان، چند نفر متئو والبوئنا را تهدید کردند که از او یک فیلم خصوصی دارند و او باید به آن‌ها مبلغی بپردازد. آن زمان اعلام شد کریم بنزما در این اخاذی دست داشته و به همین دلیل بنزما توسط دیدیه دشان از تیم ملی فرانسه در آستانه یورو ۱۶ کنار گذاشته شد تا در جریان قهرمانی خروس‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ هم حضور نداشته باشد. بنزما در دفاع از خود گفته بود تنها مسئله را به والبوئنا مطرح کرده و گفته که چنین فیلمی وجود دارد و اصلا در جریان اخاذی نبوده است.

والبوئنا پیشتر در جریان یک مصاحبه اعلام کرده بود بنزما تمایل داشته هرچه سریع‌تر مبلغ پرداخته شود تا فیلم منتشر نشود. والبوئنا گفته: من خیلی نا امید بودم. به خودم گفتم ابین چیزی فراتر از بی‌احترامی است. شما نمی‌توانید چنین کاری با دیگران انجام دهید.

به این ترتیب کریم بنزما توسط دادستانی فرانسه به دادگاه احضار شده تا دفاعیات خود را ارائه دهد و باید دید چه اتفاقاتی در نهایت برای او می‌افتد.

1101