رونمایی رسمی از لباس اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

رونمایی رسمی از لباس اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰

خبرگزاری فوتبالی – از پیراهن جدید اتلتیکو مادرید برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رسما رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، در راستای رونمایی البسه تیم‌های اروپایی برای فصل آینده، کمپانی نایک ساعاتی پیش از لباس جدید اتلتیکو مادرید برای سال آینده رونمایی کرد.

این لباس مانند همیشه از راه‌ راه‌های سفید و قرمز تشکیل شده و طبق اعلام نایک به ارزش‌های سنتی باشگاه در طراحی آن توجه شده است اما تفاوت اصلی و ویژه آن با البسه یکی دو فصل اخیر استفاده از یقه آبی دکمه‌دار در آن است که هواداران روخی بلانکو را به یاد لباس‌‌های سال‌های دور این تیم می‌اندازد هرچند که در هزاره جدید هم چند باری از یقه آبی در البسه اتلتیکو استفاده شده. علاوه بر یقه در قسمت کناری لباس هم یک خط آبی خودنمایی می‌کند و با توجه به شورت ورزشی آبی، می‌توان از فصل بعد باز هم همان ترکیب همیشگی اتلتیکو مادرید را مشاهده کرد. روی جوراب‌های آبی رنگ مربوط به این لباس هم لغت Atleti خودنمایی می‌کند.

سائول نیگوئز، هافبک تیم اتلتیکو مادرید در این رابطه گفته: این لباس ظاهری بسیار کلاسیک دارد و  بسیار عالی است که می‌توان پس از مدت‌ها یقه‌ دکمه دار و کامل را در لباس مشاهده کرد.

گفتنی است اسپانسر این لباس مانند همیشه نایک است و از حالا هواداران اتلتیکو می‌توانند لباس این تیم را در فروشگاه‌ها خریداری کنند.

1101