پیش بازی ذوب آهن- پیکان ؛ جدال بازنده‌های هفته گذشته

پیش بازی ذوب آهن- پیکان ؛ جدال بازنده‌های هفته گذشته

خبرگزاری فوتبالی- پایگاه خبری فوتبالی، آیا اولین برد بوناچیچ در ذوب آهن، مقابل تیم قعر نشین جدول به دست خواهد آمد؟ 

به گزارش فوتبالی، دو تیم پیکان و ذوب آهن در حالی رو در روی هم قرار می‌گیرند که هر دو تیم بازنده ی هفته بیست و دوم بودند. 

ذوب آهن در روزی که یک پنالتی را از دست داد مقابل شهر خودرو شکست خورد و تک گل شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی، تنها از سنگینی شکست شاگردان ویسی مقابل پرسپولیس کم کرد. 

حسرت برد برای عبدالله: ویسی در 4 بازی که روی نیمکت پیکان نشسته، 2 تساوی و 2 شکست به دست آورده اما نبردن های ویسی در لیگ برتر به تیم پیکان خلاصه نمی‌شود؛ این مربی 49 ساله از ابتدای لیگ هجدهم که در لیگ برتر هدایت 3 تیم نفت مسجد سلیمان، شاهین و پیکان را برعهده گرفته، هرگز بردی در لیگ برتر نیاورده است.

شکستن طلسم 5 ساله: ذوب آهن در بازی  مقابل شاگردان سرآسیایی بازی را واگذار کرد و در نهایت بعد از 5 سال طلسم شکست نخوردن گاندو ها مقابل شهر خودرو در مشهد شکسته شد. 

شهر خودرو پیش از این در 5 میزبانی خود در لیگ‌‌ برتر از ذوب‌آهن، به 3 تساوی دست یافته بود و 2 بازی را هم به حریف سبزپوش اصفهانی واگذار کرده بود.

محرومان: هادی محمدی از ذوب آهن اصفهان تنها محروم این دیدار خواهد بود. 

نتیجه بازی رفت: پیکان در بازی رفت با نتیجه 2_1 به پیروزی رسید. فراز امامعلی و شهریار مغانلو برای پیکان و امیر ارسلان مطهری برای ذوب آهن موفق به گلزنی شدند. 

وضعیت در جدول‌: ذوب آهن با 22 امتیاز یازدهم است و پیکان با 15 امتیاز، در قعر جدول قرار دارد. 

*شنبه 14 تیر 1399

ذوب آهن – پیکان ساعت 20:45

داور: سیدعلی اصغر مومنی 

کمک ها: علی اکبر عظیم پور – وحید سیفی