رضایت کلوپ از شاگردانش پس از شکست ۴ گله مقابل منچستر سیتی

رضایت کلوپ از شاگردانش پس از شکست ۴ گله مقابل منچستر سیتی

خبرگزاری فوتبالی – یورگن کلوپ علی‌رغم شکست ۴-۰ تیمش مقابل منچستر سیتی اعلام کرده از نمایش و رفتار شاگردانش راضی است زیرا سیتیزن‌ها تیم بسیار قدرتمندی هستند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم لیورپول و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری قاطعانه پپ گواردیولا به اتمام رسید. یورگن کلوپ پس از پایان بازی و شکست سنگین شاگردانش به خبرنگاران گفت: آیا این بازی برای ما مهم بود؟ من رفتار بسیار خوبی از بازیکنان دیدم. تیم حریف از لحاظ ذهنی بسیار سریع‌تر از ما بود. ما در زمین مانند همیشه به خوبی توپ را به گردش نمی‌آوردیم و چنین چیزی در زمانی که مقابل منچستر سیتی قرار می‌گیرید اصلا چیز خوبی نیست و مشکلات زیادی می‌آفریند. ما هم لحظات مهمی داشتیم و فرصت خلق کردیم اما از آن‌ها استفاده نکردیم. باید نتیجه را بپذیریم.

سرمربی تیم لیورپول در ادامه افزود: اگر بخواهید برای شکست داستان سرایی کنید و آن را به عدم تمرکز بازیکنان ربط دهید این کار را انجام دهید زیرا من از بازیکنانم راضی‌ام. زیبا نیست، زمانی که منچستر سیتی به این خوبی بازی می‌کند یک تیم دیگر می‌تواند قهرمان شود؟ سیتیزن‌ها باورنکردنی هستند. من تمام بازی‌های آن‌ها در این فصل را دیده‌ام. آن‌ها حتی یک بازی بد هم نداشتند.

1101