جهانی: هر روزی که می‌گذرد طلب ما از باشگاه بی‌ارزش‌تر می‌شود

جهانی: هر روزی که می‌گذرد طلب ما از باشگاه بی‌ارزش‌تر می‌شود

خبرگزاری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نمی‌دانیم مشکلات مالی ما چه زمانی حل خواهد شد و با تورمی که وجود دارد، هر روز که می‌گذرد طلب ما از باشگاه بی‌ارزش‌تر از قبل می‌شود.

به گزارش فوتبالی، میلاد جهانی هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگویی درباره بازی تیمش برابر پارس جنوبی اظهار داشت: ما در تمرینات روی نقاط قوت و ضعف پارس جنوبی کار کرده بودیم و با شناخت کافی از نحوه بازی آنها مقابل‌شان قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: در این مدت که لیگ تعطیل بود تمرینات ما هم تعطیل بود و همه در خانه بودیم. شرایط خیلی سختی بود و الان هم که مسابقات شروع شده است بازیکنان ما از اینکه مصدوم شوند با ترس و دلهره بازی کردند و حتی تصور می‌کردیم نتوانیم مقابل پارس جنوبی 90 دقیقه فوتبال بازی کنیم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار هفته آینده تیمش مقابل تراکتور در تبریز تصریح کرد: بازی سختی داریم، تراکتور بازی قبلی‌اش را واگذار کرده و کار دشواری مقابل آنها داریم. پنج شش تیم در بالای جدول رقابت فشرده‌ای برای کسب سهمیه دارند و گرفتن امتیاز مقابل تراکتور می‌تواند کمک زیادی به ما کند تا در رتبه بهتری در جدول قرار بگیریم. 

جهانی درباره مشکلات مالی صنعت نفت خاطرنشان کرد: درباره این موضوع دیگر نمی‌دانیم چه باید بگوییم. هشت بازی تا آخر لیگ باقی مانده است و مشخص نیست مشکلات مالی چه زمانی حل می‌شود و از کجا تأمین خواهد شد. هر روز که می‌گذرد و با تورمی که وجود دارد طلب‌مان از باشگاه بی‌ارزش‌تر می‌شود. تنها چیزی که برای صنعت نفت باقی مانده، رفاقت بین بازیکنان و کادر فنی است و بازیکنان خوشحال هستند که حداقل بهنام سراج از عملکرد آنها رضایت دارد.

7655