زیدان: دوست دارم مسی در بارسلونا بماند/ راموس رهبر تیم است

زیدان: دوست دارم مسی در بارسلونا بماند/ راموس رهبر تیم است

خبرگزاری فوتبالی - سرمربی تیم رئال مادرید اعلام کرد دوست دارد مسی در بارسلونا بماند.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان پس از پایان دیدار رئال مادرید مقابل ختافه که با برتری ۱-۰ شاگردانش به پایان رسید به خبرنگاران گفت: کسب این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود. باید برنده می‌شدیم اما چیزی تغییر نکرده است. همچنان ۵ فینال در پیش داریم. هنوز چیزی نبرده‌ایم. می‌دانم که این برد چه معنایی می‌دهد اما تا زمانی که جدال برای قهرمانی به پایان نرسیده نمی‌توانیم چیزی بگویم. باید به کار ادامه دهیم. خوشحالیم و به تیم افتخار می‌کنم. تلاشی که بچه‌ها نشان دادند بسیار خوب بود.

سرمربی رئال در ادامه افزود: هر ۳ روز یک‌بار بازی کردن مسئله‌ای جدید است. امروز خیلی اذیت شدیم و مقابل اسپانیول هم اذیت شده بودیم. مقابل تیم‌های پایین جدول بازی کردیم اما آن‌ها شرایط را برای ما سخت کردند. بدون اذیت شدن نمی‌توان به چیزی دست یافت. کاپیتان راموس رهبر ما است. هم در داخل زمین چمن و هم بیرون از آن. واران؟ او در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و پزشک باید وضعیت او را بررسی کند.

زیدان درباره شایعات خروج مسی از بارسلونا گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد اما امیدوارم این مسئله اتفاق نیفتد زیرا او در لالیگا بازی می‌کند و ما می‌خواهیم بهترین‌ها در لالیگا حضور داشته باشند.

1101