ترکیب رئال مادرید مقابل ختافه؛ وینیسیوس جانشین هازارد

ترکیب رئال مادرید مقابل ختافه؛ وینیسیوس جانشین هازارد

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب رئال مادرید و ختافه برای ادامه مسابقات لیگ اسپانیا اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای بازی مقابل ختافه با این ترکیب در ورزشگاه دی استفانو پا به میدان گذاشته است : کورتوا، کارواخال، واران، راموس، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، ایسکو، بنزما و وینیسیوس. 

از سویی ختافه نیز این ترکیب را برای حضور در میدان انتخاب کرده است: سوریا، دامیان، جنه، اچیتا، اولیورا، نیوم، آرامبری، ماکسیموویچ، کوکورلا، تیمور و ماتا.

رئال مادرید در صورتی که مقابل ختافه پیروز شود با چهار امتیاز فاصله نسبت به بارسلونا صدر جدول لالیگا را تحت تسلط خود قرار در می آورد و خیز بزرگی به سمت نهایی کردن قهرمانی خواهد برداشت. ختافه تحت هدایت بوردالاس در یکی دو سال اخیر از پدیده های لالیگا بوده اما رئال مادرید نیز می خواهد با پیروزی در مسابقه امشب تکلیف قهرمانی لالیگا را یکسره کند و فشار زیادی به بارسلونایی وارد کند که این روزها شرایطی بحرانی دارد.

رئال مادرید با احتساب بازی امشب مجموعا شش بازی تا پایان لالیگا دارد که اگر پنج تا از این بازیها را با پیروزی پشت سر بگذارد نیز قهرمانی و جام خود را قطعی خواهد کرد و جام سی و چهارم خود را به هوادارانش هدیه خواهد داد. هازارد مهمترین غایب بازی امشب رئال مادرید است.