دمبله به بازی بارسلونا و ناپولی نخواهد رسید

دمبله به بازی بارسلونا و ناپولی نخواهد رسید

خبرگزاری فوتبالی - در فاصله حدود یک ماه تا بازی بارسلونا و ناپولی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به نظر می رسد که عثمان دمبله مهاجم فرانسوی به این بازی هم نمی رسد. روند درمان وی بسیار کند بوده است (با سه هفته تاخیر همراه است) و به همین خاطر به بازی برگشت مقابل ناپولی نمی رسد.

به گزارش فوتبالی، دمبله به دور از گروه و زیر نظر ژاوی لینده فیزیوتراپ بارسلونا تمرین می کند که اخیرا دویدن را شروع کرده است اما روند وی بسیار کند است و بعید است که به این زودی ها برگردد.

در بهترین حالت به نظر می رسد که دمبله اوایل مرداد بتواند در تمرینات گروهی حضور یابد اما با توجه به این که از ریتم مسابقات دور مانده است باید حداقل دو هفته دیگر با گروه تمرین کند و شاید در بهترین حالت در صورتی که بارسلونا تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیش برود، بتواند در فینال بازی کند.

دمبله قبل از قرنطینه و در اواسط بهمن ماه در فنلاند تحت عمل جراحی قرار گرفت و به نظر می رسید که شش ماه از میادین دور باشد. بازی رفت بارسلونا و ناپولی در ایتالیا با تساوی یک بر یک به اتمام رسید و کاتالان ها در بازی برگشت می خواهند با کسب پیروزی صعود خود به یک چهارم نهایی را قطعی کنند.