پدیده جدید اسپورتینگ که رکورد رونالدو و فوتره را شکست

پدیده جدید اسپورتینگ که رکورد رونالدو و فوتره را شکست

خبرگزاری فوتبالی - ژوئلسون فرناندز 17 ساله به یکی از آینده دارترین بازیکنان فوتبال پرتغال تبدیل شده است. او که در همه رده های سنی تیم ملی پرتغال بازی کرده، اولین بازی خود را در بازی اسپورتینگ مقابل ژیل ویسنته در همین هفته در لیگ پتغال انجام داد و رکورد اسطوره های دیگر تیم پرتغالی را شکست. فرناندز با 17 سال و چهار ماه و سه روز سن وارد زمین شد که به جوان ترین بازیکن تاریخ اسپورتینگ تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، تا پیش از این رکورد در اختیار کریستیانو رونالدو  بود که در حالی که فقط 17 سال و 6 ماه و  9 روز سن داشت اولین بازی خود را مقابل اینتر در آگوست 2002 انجام داد یعنی تقریبا در آن زمان دو ماه از رکورد ژوئلسون بیشتر سن داشت. کریستیانو رونالدو قطعا بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه اسپورتینگ است و شاید کسی فکر نمی کرد که رکوردش توسط بازیکن دیگری شکسته شود.

بعد از رونالدو نیز پائولو فوتره دیگر اسطوره فوتبال پرتغال قرار دارد که در سال 1983 در حالی در ترکیب تیم اسپورتینگ مقابل سویا قرار گرفت که هفده سال و شش ماه و 17 روز سن داشت. حالا باید دید که ژوئلسون که وینگری تکنیکی، راست پا و چابک است، پس از اولین بازی ادامه مسیر فوتبالش را چگونه خواهد پیوند.