نیستلروی: به فرگوسن گفتم خوک اسکاتلندی؛ از او معذرت می‌خواهم

نیستلروی: به فرگوسن گفتم خوک اسکاتلندی؛ از او معذرت می‌خواهم

خبرگزاری فوتبالی - رود فن نیستلروی باز هم بابت توهینی که به الکس فرگوسن کرده از او عذرخواهی کرد.

به گزارش فوتبالی، رود فن نیستلروی یکی از بهترین بازیکنان منچستر یونایتد بود اما در اواخر دوران بازی‌اش با فرگوسن به اختلاف برخورد. او در بازی مقابل ویگان در فینال جام اتحادیه سال ۲۰۰۶ روی نیمکت نشست و پس از بازی هم نتوانست خود را کنترل کند و با فرگوسن درگیر شد.

نیستلروی که حالا ۴۴ ساله شده در گفت و گو با Eleven Sports گفته: لحظات سختی بود. از هر لحاظ. ابتدا من برای آشتی پیش قدم شدم زیرا حرف خوبی به او نزده بودم و حتی بر سر او داد زدم.
نیستلروی از اعلام حرفی که به فرگوسن زده طفره می‌رفت اما مصاحبه کننده اعلام کرده او به سرمربی یونایتدی‌ها لقب خوک اسکاتلندی داده است. نیستلروی در این رابطه گفته: حرف‌های زیادی از روی عصبانیت به او زدم.

مهاجم هلندی منچستری‌ها در سال ۲۰۱۱ هم بابت آن صحنه شخصا از فرگوسن عذرخواهی کرد. او به Voetbal International گفته: بارها درباره آن صحنه عذرخواهی کردم. ۲ یا ۳ بار در سال پیش خودم خجالت می‌کشم که کارم با فرگوسن آن‌گونه خاتمه یافت. می‌خواهم کاری در این رابطه کنم. همسرم پیشنهاد کرد به فرگوسن پیام بدهم تا اگر او تمایل داشت با هم صحبت کنیم و من برای او پیام فرستادم. فرگوسن پاسخ داد مشکلی نیست و هر زمان خواستی با من تماس بگیر. من با او تماس گرفتم  و عدرخواهی کردم. فرگوسن هم گفت: مسئله‌ای نیست. بابت عذرخواهی تو را تحسین می‌کنم. زمانی که باز هم یکدیگر را ببنیم مشکلی حس نخواهد شد.

1101