گزارش روز/ همسران ستارگان فوتبال و فعالیت در فضای مجازی؛ پرفالوورترین کیست؟

گزارش روز/ همسران ستارگان فوتبال و فعالیت در فضای مجازی؛ پرفالوورترین کیست؟

خبرگزاری فوتبالی – رسانه سان در گزارشی مشهورترین همسران بازیکنان فوتبال را بررسی کرده که برخی از آن‌ها حتی از شوهرشان هم فالوور بیشتری دارند.
به گزارش فوتبالی، فوتبال در عصر جدید و با ظهور شبکه‌های اجتماعی تغییرات زیادی داشته است. هر کسی دوست دارد در این فصا دیده شود، به یک «سلبریتی» تبدیل شود و به تبع آن شهرت، ثروتی هم به دست بیاورد.

فوتبالیست‌ها بیشتر از بسیاری از اقشار جامعه در فضای مجازی شهرت دارند. آن شهرت آن‌قدر زیاد است که حتی به اطرافیان آن‌ها هم سرایت کرده و بعضی از بازیکنان برادر، خواهر، پدر و یا حتی مانند کریستیانو رونالدو مادری با تعداد فالور‌های بالا دارند. رسانه سان در این زمینه گزارشی تهیه کرده تا پر فالوورترین و مشهورترین همسران فوتبالیست‌ها در فضای مجازی را بررسی کند.

12 – ناتالیا بارولیچ
دی‌جی و رقصنده کروات-کوباییایی که نامزد نیمار است به تازگی در فضای مجازی مشهور شده و تصویرش به همراه نیمار روی جلد مجله GQ قرار گرفته است. او ۲.۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.


۱۱- سارا کاربونرو
همسر ایکر کاسیاس که در ابتدا یک خبرنگار ساده در تلویزیون اسپانیا بود حالا پس از یک دهه حضور در مجامع عمومی ۲.۷ میلیون فالور دارد و شهرتی وصف نشدنی. او که مدتی با سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد ۲ بچه دارد.


۱۰- دنیلا سمان
همسر ۴۵ ساله فابرگاس، ۱۲ سال از این هافبک اسپانیایی بزرگتر است اما در نگاه اول چنین چیزی را متوجه نخواهید شد. او مادر ۵ فرزند است که پدر ۳ تای آن‌ها فابرگاس است. سمان ۲.۸ میلیون فالوور دارد.


۹- آنا لواندوفسکا
قهرمان ۳۱ ساله سابق کاراته که حالا ۷ سال است با لواندوفسکی ازدواج کرده توسط ۲.۸ میلیون در اینستاگرام دنبال می‌شود.


۸- ملیسا ساتا
یک مجری شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا که تا سال ۲۰۱۱ همسر کریستین ویری بوده اما آن‌ها از یکدیگر جدا شدند و او در سال ۲۰۱۶ با کوین پرینس بواتنگ ازدواج کرد. ساتا ۳ سال بعد از بواتنگ هم جدا شد اما حالا ۴.۳ میلیون دنبال کننده دارد.


۷- اوریانا ساباتینی
او یک ستاره موسیقی پاپ در آرژانتین است که در دوران قرنطینه هم کلیپ‌های کوتاه طنزی از او و نامزدش دیبالا منتشر شد. گابریل ساباتینی، عمه او در دهه ۸۰ یکی از قهرمانان تنیس بوده و US Open را فتح کرده اما بعید است به اندازه اوریانا ۴.۷ میلیون نفر دنبال کننده داشته باشد!


۶- لی‌آن پینوک
او در یک برنامه استعدادیابی به شهرت رسید و در سال ۲۰۱۶ با گرای، مهاجم واتفورد نامزد کرد. قرار است آن‌ها به زودی ازدواج خود را جشن بگیرند اما نکته اینجاست پینوک با ۵.۶ میلیون فالوور شهرت بیشتری نسبت به شوهر خود دارد!
۵- واندا ایکاردی
مدل مشهور آرژانیتنی که اسمش با حاشیه مترادف است. او با ۶.۶ میلیون فالور یکی از فعال‌ترین افراد در اینستاگرام است که مدیر برنامه همسرش مائورو هم هست. او قبل از ایکاردی همسر مکسی لوپز، بازیکن سابق بارسلونا، اینتر میلان و سمپدوریا هم بوده اما حالا روزی نیست که حرف و حدیث جدیدی درباره حرکات وی در فضای مجازی شنیده نشود.


۴- پیر ادواردز
رتبه چهارم لیست پرفالورترین همسر بین بازیکنان فوتبال در اختیار ادواردز ۲۶ ساله، نامزد  چمبرلین است که ۱۰.۴ میلیون دنبال‌کننده دارد. ادواردز دو برابر همسرش دنبال کننده دارد زیرا خودش هم یک ستاره موسیقی پاپ است. ویدیوی جالب و طنزی از حرکات موزون او و نامزدش در دورن قرنطینه منتشر شد که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.


۳- آنتونلا کروز
عشق سال‌های جوانی مسی که در نهایت با او ازدواج کرد با ۱۲.۶ میلیون فالور نفر سوم لیست است. آنتونلا و لیونل برای اولین بار در سن ۵ سالگی در روزاریو یکدیگر را ملاقات کردند. کروز حالا طبق قراردادی که در سال ۲۰۱۶ امضا کرده به عنوان مدل هم به فعالیت می‌پردازد.


۲- جورجینا رودریگز
مدیر فروش یکی از شعب گوچی، حالا نامزد کریستیانو رونالدو است و ۱۸.۷ میلیون فالورر دارد. رونالدویی که خودش در تمام کره زمین بیشترین دنبال کننده را در شبکه‌های اجتماعی دارد. جورجینا که حالا ۲۶ ساله شده احتمالا (طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌ها) به زودی جشن عروسی خود با رونالدو را بر پا می‌کند.


۱- شکیرا
خواننده مشهور کلمبیایی که حتی پیش از ارتباط با پیکه هم شهرت بسیار زیادی داشت اما در سال ۲۰۱۱ و در جریان موزیک ویدیوی مشهور جام جهانی ۲۰۱۰ با پیکه آشنا شد و حالا با ۶۷.۲ میلیون فالور از بسیار از ستارگان فوتبال هم شهرت بیشتری دارد.

1101