نکونام در تلاش برای ششمین برد پیاپی

نکونام در تلاش برای ششمین برد پیاپی

خبرگزاری فوتبالی- فولاد خوزستان برای کسب ششمین برد پیاپی راهی قائمشهر خواهد شد، تیمی که نکونام سرمربی کنونی فولاد آن‌را به لیگ‌برتر آورده است.

به گزارش فوتبالی به نقل از ورزش سه، تیم فولاد خوزستان پس از پنج برد پیاپی برابر تیم‌های استقلال تهران، شهرخودرو مشهد، پیکان، شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز باید خود را برای نبرد سخت و دیدنی برابر نساجی مازندران آماده کند.


رقابت دو هافبک سابق استقلال که اکنون در قامت سرمربی باید برابر هم قرار بگیرند، حضور جواد نکونام روی نیمکت فولاد خود به جذابیت این بازی خواهد افزود. نکونام که پس از ۲۴ سال نساجی را به لیگ برتر رساند، پس از نیم‌فصل به دلایل مشکلاتی از این تیم جدا شد و اکنون همراه با فولاد نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده است. او اخیرا نامه ادامه همکاری از طرف باشگاه فولاد را گرفته تا برای فصل بعد برنامه بدهد.

 رقابت یکشنبه بین دو تیم قطعا جذاب و دیدنی خواهد بود با این توضیح که فولاد پنج برد پیاپی کسب کرده و به دنبال ششمین آن است. با مرور نتایج تاریخ فولاد در لیگ‌برتر متوجه می‌شویم که در لیگ چهارم فولاد به چهار برد پیاپی دست یافت، لیگی که در نهایت موفق به کسب آن با ملادن فرانچیچ شد، قرمز پوشان اهوازی همچنین همراه با حسین فرکی در لیگ سیزدهم نیز پنج برد پیاپی کسب کردند که در نهایت منجر به قهرمانی آن‌ها شد. 


نکونام و شاگردان که اکنون پنج برد پیاپی کسب کرده‌اند، این فرصت را دارند تا این عدد بالا شمار را افزایش بدهند و در تاریخ فولاد در لیگ‌برتر بتوانند خود را جاودانه کنند.