جلسه مدیربرنامه‌های گریزمان و بارسلونا/ پدر گریزمان: ستین یک رهگذر است!

جلسه مدیربرنامه‌های گریزمان و بارسلونا/ پدر گریزمان: ستین یک رهگذر است!

خبرگزاری فوتبال – مدیر برنامه‌های گریزمان قرار است این هفته با باشگاه بارسلونا جلسه داشته باشد.
به گزارش فوتبالی، شرایط آنتوان گریزمان یکی از اصلی‌ترین مباحث بین هواداران بارسلونا و مدیران این تیم است. این بازیکن فرانسوی در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید برای سومین بار در چهار بازی اخیر بازی را از روی نیمکت مشاهده کرد و تنها ۲ دقیقه فرصت برای بازی مقابل تیم سابق خود یافت. برادر و پدر گریزمان در همین زمینه انتقادات فراوانی از سرمربی بارسلونا کردند و به همین دلیل خواهر گریزمان که مدیربرنامه‌های او هم هست قرار است هفته آینده با مسئولین بارسلونا یک جلسه داشته باشد تا در خصوص وصعیت فعلی به بحث بپردازند. این مسئله را لو‌پاریزین گزارش داده است.
لو‌پاریزین در باره اهداف گریزمان گفته او قصد ترک بارسلونا را ندارد و نمی‌خواهد طبق پیشنهاد رسانه‌های ایتالیایی به عنوان بخشی از قرارداد مارتینز به اینتر برود. خود بارسلونا هم تمایل دارد این بازیکن بماند اما شرایط فعلی، با باورهای ذهنی هر دو طرف متفاوت است.
گریزمان در بازی مقابل اتلتیکو تنها ۲ دقیقه در بازی حضور داشت و برادرش در شبکه‌های اجتاعی نوشت «می‌خواهم گریه کنم!» و به ستین طعنه زد. پدر گریزمان هم در اینستاگرام خود نوشت: «اگر قرار است کسی عذرخواهی کند باید آن فرد شخصی باشد که مسئولیت همه چیز را بر عهده دارد اما حالا این مسئله مهم نیست زیرا ستین رهگذری بیش نیست!».

1101