شایعه عجیب؛ مارادونا گزینه هدایت تیم ملی اسپانیا!

شایعه عجیب؛ مارادونا گزینه هدایت تیم ملی اسپانیا!

خبرگزاری فوتبالی - پروسه انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا متوقف شده است اما نامزدها به نظر می رسد که در حال تشکیل کمپین ها و ستادهای انتخاباتی خود هستند. یکی از این نفرات آنتونیو تورس است که مدعی شده با دیگو آرماندو مارادونا برای تیم ملی اسپانیا به توافق رسیده است!

به گزارش فوتبالی، آنتونیو تورس اعلام کرده است که برای شکست دادن لوئیز روبیالس رییس فعلی فدراسیون فوتبال اسپانیا در رقابت انتخاباتی می خواهد مارادونا را استخدام کند. مربی آرژانتینی در حال حاضر هدایت تیم خیمناسیا در لیگ آرژانتین را به عهده دارد و می تواند یک گزینه عجیب برای هدایت تیم ملی اسپانیا باشد.

تورس اعلام کرده است که در سه هفته اخیر مذاکراتی جدی با اطرافیان مارادونا داشته است. آنتونیو تورس که خودش بازیکن و داور بوده با چند تن از نزدیکان و وکلای مارادونا تماس گرفته و از انها اوکی گرفته است. وی اظهار داشت :" مارادونا بهترین بازیکن تاریخ است و به عنوان مربی بیش از هر کسی از فوتبال اطالعات دارد."

در حال حاضر انتخابات فدراسیون فوتبال اسپانیا که قرار بود در مرداد برگزار شود، به تعویق افتاده است. البته تورس در ابتدا باید حمایت 15 درصد از اعضای مجمع را برای شرکت در انتخابات به دست بیاورد تا بتواند نامزد شود.