هم‌تیمی سابق نیمار به دره سقوط کرد اما نجات یافت

هم‌تیمی سابق نیمار به دره سقوط کرد اما نجات یافت

خبرگزاری فوتبالی - هنریکه پاچکو لیما، بازیکن برزیلی که به صورت قرضی از کروزیرو به فلومیننزه رفته روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شد. او روز جمعه به علت سقوط در یک دره 200 متری در حین رانندگی در منطقه بلو هوریزونته به بیمارستان منتقل شده بود.

به گزارش فوتبالی، هنریکه هم تیمی سابق نیمار در سانتوس است که مقابل بارسلونا هم در فینال جام جهانی باشگاه ها بازی کرده است. او با وجود شدت حادثه دچار مصدومیت شدیدی نداشته است او در بیمارستان مارتر دی تست پزشکی داده بود که در نهایت مشخص شد که مصدومیت وی جدی نیست.

هنریکه 35 ساله در حین رانندگی در کوهستان در حومه برومادینیو در یک دره سقوط کرد. در نهایت آتش نشان ها به کمک وی رفتند. در آن لحظات اورژانس اعلام کرد که حال عمومی هنریکه خوب است اما تا حدودی سطح هوشیاری خود را از دست داده و گیج شده است.

به هر صورت بازیکن باتجربه فوتبال برزیل توانست از این سانحه جان سالم به در ببرد و امروز از بیمارستان مرخص شد تا ادامه دوران نقاهت خود را در منزلش سپری کند و البته به نظر می رسد که باید بعد از این با دقت بیشتری رانندگی کند تا احتیاط کند که چنین مشکلی برایش تکرار نشود.