صادقی: رحمتی تمام نشدنی است

صادقی: رحمتی تمام نشدنی است

خبرگزاری فوتبالی- وینگر شهرخودرو معتقد است: مهدی رحمتی به واسطه تجربه و تسلط بالا درون دروازه بازیکن تمام نشدنی است.

سعید صادقی در گفتگو با فوتبالی در خصوص برتری شهرخودرو مقابل ذوب آهن اظهار داشت: خوشبختانه ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از آن ذوب آهن 20 دقیقه‌ای سوار بازی شد توانست گلزنی کند. معتقدم اگر از تمامی‌ موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم 3-4 تا گل دیگر هم بزنیم. خوشبختانه در نیمه دوم با صحبت‌های مربی و کادر فنی به خودمان آمدیم، گلزنی کردیم. خداراشکر توانستیم به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنیم دست پر از زمین خارج شویم.

وی در خصوص اینکه مربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن امیدی به حضور او در ترکیب اصلی نداشت گفت: من یک روز قبل بازی با ذوب آهن در حین تمرینات مصدوم شدم. راستش خودم هم فکر نمی‌کردم به بازی برسم ولی با کمک کادر پزشکی تیم که تمام وقت در اختیارم بودند تا شرایطم بهتر شود توانستم به بازی برسم که واقعا جا دارد از زحماتی همه این عزیزان نهایت تشکر را داشته باشم. خداراشکر موفق شدم برای تیمم به میدان بروم و عملکرد خوبی داشته باشم.

وینگر شهرخودرو در پاسخ به اینکه گل‌هایش را به چه کسی تقدیم می‌کند گفت: دوست دارم هر دو گلی را که در این بازی به ثمر رساندم به برادرزاده‌های عزیزم "زهرا_ زها" تقدیم کند.

صادقی در پاسخ به اینکه فکر می‌کرد بتواند گلزنی کند گفت: من همیشه مقابل ذوب‌آهن عملکرد خوبی دارم، خوب گلزنی می‌کنم. ولی حقیقتا در تیم ما اصلا اهمیت ندارد چه کسی گل می‌زند چرا که الویت اصلی همه ما فقط موفقیت شهرخودرو است. من هم اگر توانستم گل بزنم و عملکرد خوبی داشته باشم با کمک تمامی نفرات تیم بوده است.

وی در پاسخ به اینکه او بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال توانست در بازی اول تیمش با عملکرد خوب به نوعی معجزه کند گفت: نمی‌توان اسم آن را معجزه گذاشت. چرا که تمامی نفرات باشگاه از کادر پزشکی، کادرفنی، سرمربی و تمامی بازیکنان در موفقیت تیم ما تاثیر داشتند و بدون کمک هم نمی‌توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وینگر شهرخودروخراسان در خصوص اینکه چقدر به ادامه این روند خوبش امیدوار است گفت: در کل آدمی به امید زنده است. قطعا همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را در هر بازی داشته باشم. راستش امتیاز بازی با ذوب آهن خیلی برای ما مهم بود چرا می‌توانستیم جایگاه خودمان را در بالای جدول تثبیت کنیم.

صادقی در خصوص عملکرد خوب مهدی رحمتی در مهار پنالتی بازیکن حریف گفت: آقای سرآسیایی در مصاحبه‌ای مهدی رحمتی را خیلی زیبا توصیف کردند ایشان گفتند: " مهدی رحمتی تمام نشدنی است." فکر می‌کنم سابقه‌ی بالا آقا مهدی آنقدر است که هیچ نیازی به اظهارنظر من سعید صادقی نباشد. چرا که کارنامه‌ی درخشان او گویای همه چیز خواهد بود. در بازی مقابل ذوب‌آهن انقدر آقا مهدی عکس العمل‌های فوق العاده‌ای از خودش نشان داد که خود من به شخصه قوت قلب گرفتم. بدون شک اگر گلرهای دیگر درون دروازه شهرخودرو بودند خیلی راحت گل می‌خوردند. آقا مهدی چندین گل صد در صد ذوب آهن را گرفت که این نشان دهنده تسلط بالای او درون دروازه است.

وی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل گل گهرسیرجان گفت: بازی با ذوب آهن برای ما تمام شد. در حال حاضر تمامی تمرکز ما روی بازی با گل‌گهر است. چرا که ما دوست داریم مانند سال گذشته به سهمیه آسیا دست پیدا کنیم. گل‌گهر هم خیلی تیم خوبی است چند نفر از بازیکنان فصل گذشته شهرخودرو را هم در حال حاضر در اختیار دارد. ما با تمام قدرت برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم باعث خوشحالی هواداران باشیم.

وینگر شهرخودرو خراسان در پایان گفت: دوست دارم در آخر از آقای حمیداوی مالک باشگاه به خاطر تمامی زحماتشان نهایت تشکر را داشته باشم. چرا که ایشان تابحال هر حرفی را زدند هر قولی که به بازیکنان دادند عینا اجرا کرده‌اند. به لطف آقای حمیداوی در این شرایط بد افتصادی هم بازیکنان ما دریافتی داشتند. آقا فرهاد همیشه همه جوره پشت بازیکنان بوده هیچ چیز برای ما کم نگذاشته است. به طبع ما هم دوست داریم بتوانیم با عملکرد خوب، کسب نتایج عالی محبت‌های ایشان را جبران کنیم. 

.

9697