ساری: می‌خواستم اول دیبالا را بجای رونالدو تعویض کنم/ بعضی مسائل تغییر کرده

ساری: می‌خواستم اول دیبالا را بجای رونالدو تعویض کنم/ بعضی مسائل تغییر کرده

خبرگزاری فوتبالی – ساری پس از برد شاگردانش پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش فوتبالی، مائوریسیو ساری پس از بازی به خبرنگاران گفت: چیزی در رابطه با حرکات بازیکنان تغییر کرده اما باید در زمین بیشتر به دنبال یکدیگر باشند. بازیکنان فهمیده‌اند که با سود رساندن به یکدیگر می‌توانند به سمت کسب جوایز حرکت کنند. این چیزی است که من در تمرینات هم آن را متوجه شده‌ام.

ساری در ادامه افزود: در نیمه اول رونالدو ۵ بار قصد باز کردن دروازه را داشت و این یعنی بیشتر از چیزی که باید، تلاشش را انجام داد. رونالدو اغلب در زمین آزاد بازی می‌کند بتواند گل بزند اما وقتی  تصمیم می‌گیرد توپ را روی زمین بچرخاند، بهترین بازیکن است. صادقانه بگویم می‌خواستم دیبالا را تعویض کنم اما رونالدو را انتخاب کردم که مدت زمانی زیادی بازی کرده بود. ما در این رابطه روزهای قبل صحبت کرده بودیم و او می‌دانست که وقتی ۳-۰ جلو می‌افتیم ممکن است تعویض شود و به خوبی و با وقار با این مسئله برخورد کرد.

سرمربی یوونتوس در پایان گفت: فکر می‌کنم تیم عالی کار کرد. حتی در نیمه اول. شانس‌های خوبی داشتیم و به حریف هم فرصت ندادیم اما نمایش تیم خوب بود و ۳ گل خوب به ثمر رساندیم. تیم ما پس از کوپا ایتالیا به خوبی بازپروری شده اما مسئله اصلی در این دوران شرایط بدنی نبود. بلکه زمان بود.

1101