ستین: با گریزمان حرف می‌زنم اما عذرخواهی نمی‌کنم

ستین: با گریزمان حرف می‌زنم اما عذرخواهی نمی‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - کیکه ستین سرمربی بارسلونا پس از تساوی دو بر دو مقابل اتلتیکومادرید گفت:" حیف شد. هر بار شرایط مشکل تر می شود. از جام دور شدیم اما باید به تلاش ادامه بدهیم. اتلتیکو تیم خوبی است."

به گزارش فوتبالی، ستین در مورد تقابل بارسلونا و اتلتیکو گفت:" باید با پویایی و تحرک بیشتری حرکت می کردیم اما خیلی خوب دفاع کردند و مانع از نفوذ ما می شدند. به اندازه کافی از بازی تیم راضی هستم. بازی کردن مقابل اتلتیکو که تیمی منظم است و خوب دفاع می کند، آسان نیست اما از بازیکنانم راضی هستم."

ستین در مورد این که آیا به عنوان مربی زیر سوال رفته و خطر اخراج را حس می کند یا نه هم صحبت کرد:" به عنوان مربی حس نمی کنم که زیر سوال رفته باشم."

این مربی در مورد تصمیم عجیب در مورد ورود گریزمان به زمین در فاصله دو دقیقه به پایان مسابقه گفت:"گریزمان شرایط خوبی داشت. سعی کرد که به تیم کمک کند. شاید ورودش به زمین منطقی نبود اما از این که بازی نکند، بهتر بود. زودتر بازی نکرد چرا که آنهایی که درون زمین بودند خوب بازی می کردند یعنی ریکی، مسی و سوارز. آسان نبود که بدون این که نظم تیم به هم بخورد، از او استفاده کنم. با این بحث که گریزمان را تحقیر کرده باشم، موافق نیستم. این که دیر به زمین بیاید کمی برای بازیکنی در این سطح سخت است. فردا با او صحبت می کنم. عذرخواهی نمی کنم اما درک می کنم که ناراحت شده باشد."