کارشناس داوری آس: پنالتی به سود بارسلونا اشتباه بود؛ پنالتی‌های اتلتیکو درست

کارشناس داوری آس: پنالتی به سود بارسلونا اشتباه بود؛ پنالتی‌های اتلتیکو درست

خبرگزاری فوتبالی - ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس در مورد صحنه های داوری مشکوک بازی اتلتیکو مادرید و بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، هرناندز هرناندز داور بازی اتلتیکو و بارسلونا با گرفتن سه پنالتی شب پرحاشیه ای را رقم زد و هر چند که بازیکنان بارسلونا در طول جریان بازی معتقد بودند که تصمیم ها به اشتباه بوده است اما ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس نظر دیگری دارد و اعتقاد دارد که نه تنها هر دو پنالتی به سود اتلتیکو به درستی گرفته شده بلکه پنالتی منجر به گل مسی باید مردود می شده است و در حقیقت اتلتیکو نه تنها از داوری منتفع نشده بلکه ضرر هم کرده است.

ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس در مورد پنالتی منجر به گل مسی اعتقاد دارد که برخورد با سمدو به حدی نبوده که پنالتی گرفته شود:" از نظر من پنالتی نبود. اما با توجه به این که برخورد انجام شد، داور ویدیویی نمی توانست دخالتی داشته باشد. فوتبال را برخوردها تشکیل می دهند و داور ویدیویی نمی تواند در چنین صحنه هایی دخالت داشته باشد. "

کارشناس داوری آس تکرار پنالتی اول اتلتیکو را درست می داند چرا که ترشتگن از خط دروازه حرکت کرده بود و باید پنالتی تکرار می شد و در مورد پنالتی دوم اتلتیکو گفته است:" سمدو نمی خواست خطا کند اما به طور ناخواسته با زانویش به بازیکن حریف ضربه زد و جلوی حرکت وی را گرفت."

اولیویر اندوخار کارشناس داوری مارکا نیز فقط در مورد یک صحنه با ایتورالده اختلاف نظر دارد. آندوخار همه تصمیمات داوری شامل پنالتی به سود بارسلونا را درست می داند.