بارسلونا 2-2 اتلتیکومادرید؛ سه پنالتی برای یک امتیاز

بارسلونا 2-2 اتلتیکومادرید؛ سه پنالتی برای یک امتیاز

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا برای دومین بازی پیاپی از کسب پیروزی بازماند و با تساوی دو بر دو مقابل اتلتیکو مادرید تا حد زیادی با لالیگا خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا با توقف مقابل اتلتیکو مادرید پس از تساوی مقابل سلتا حالا امید چندانی به کسب لالیگا ندارد. در حقیقت آنها حالا با یک بازی بیشتر، یک امتیاز از رئال مادرید عقب هستند. اگر بارسلونا همه بازیهایش را هم ببرد، باید امیدوار باشد که رئال مادرید در دو تا از شش بازی پیش روی خود پیروز نشود که با توجه به فرم خوب تیم زیدان اتفاق بعیدی به نظر می رسد.

هرناندز هرناندز داور بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید با گرفتن سه پنالتی (دو تا به سود اتلتیکو و یکی به سود بارسلونا) نقش قابل توجهی در جریان بازی داشت. سائول هر دو پنالتی خود را به گل تبدیل کرد. مسی از روی نقطه پنالتی و دیگو کاستا با گل به خودی برای بارسلونا گلزنی کردند.

سیمئونه که نمی خواست در این بازی شکست بخورد قطعا با کام شیرین از زمین خارج شده است چرا که رتبه سوم را حفظ کرد و یکی از سخت ترین بازیهای فصل خود را پشت سر خواهد گذاشت در حالی که مسی در شبی که هفتصدمین گلش را به ثمر رساند، نتوانست معجزه کند. بارسلونا با سه تساوی بعد از قرنطینه شش امتیاز را از دست داده و حالا برای قهرمانی لیگ به چیزی فراتر از یک معجزه نیاز دارد.