ویدیوی عجیب مارادونا برای مسخره کردن دخترانش: نمی‌دانستم در زندان هستم!

ویدیوی عجیب مارادونا برای مسخره کردن دخترانش: نمی‌دانستم در زندان هستم!

خبرگزاری فوتبالی - دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین به شخصیتی نامتعادل معروف است که ویدیوهای عجیبی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کند و حالا او با ویدیویی جدید علیه دخترانش موضع گرفته است.

به گزارش فوتبالی، دالما یکی از دختران مارادونا مدعی شده بود که نزدیکان پدرش اجازه نمی دهند که با او صحبت کند. جیانینا دختر دیگر شماره 10 اسبق فوتبال آرژانتین نیز از ویدیوی عجیب پدرش که در حال رقصیدن است، ابراز نگرانی کرده و خواستار آن شده تا پدرش تست پزشکی بدهد و مشخص شود که به علت اعتیاد به الکل دچار زوال عقل نشده است. جیانینا گفته بود:" تصور می کنم که باید در مقابل قاضی با پدرم مواجه شوم و کار به پرونده قضایی کشیده می شود. من این وظیفه را دارم تا بفهمم که آیا چیزی را مصرف می کند که برای سلامتی اش مناسب نیست. چندین بار تست الکل را رد کرده است. این مسئله ای نیست که فقط منحصر به حالا و قرنطینه باشد."

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین اما در ویدیویی برای شبکه تلویزیونی "تله شو" در حالی که روی یک صندلی نشسته و دستانش را با روبان بسته، می گوید:" آخ آخ، نمی دانستم که در زندان هستم! واقعا نمی دانستم! " و کمی بعد دستانش را از روبان باز می کند و به سمت بالا می برد و می گوید :" وای وای وای، ببینید در چه زندانی هستم! این روبان متعلق به کیکی است که در همین خانه درست شده است. در چه زندانی هستم!"