بادامکی: فقط یک چیز مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شود

بادامکی: فقط یک چیز مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شود

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم فقط در یک صورت به عنوان قهرمانی این فصل نمی‌رسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حسین بادامکی درباره وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم شرایط خوب است. پرسپولیس هم بعد از ماه‌ها تعطیلی بازی خوبی مقابل پیکان انجام داد و سه گل به ثمر رساند و چند گل دیگر هم نزد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به نظرش پرسپولیس به کسب چهارمین قهرمانی پیاپی نزدیک شده یا خیر؟ گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس پوکر قهرمانی می‌کند. به نظرم فقط حواشی مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شود. اگر حاشیه وجود نداشته باشد پرسپولیس خیلی زودتر از پایان رسمی لیگ، قهرمانی را جشن می‌گیرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا درست است بازیکنان و هواداران این تیم از حالا خودشان را قهرمان بدانند؟ تاکید کرد: این تفکر درست نیست؛ پرسپولیس هشت بازی سخت دیگر دارد که فقط با تمرکز می‌تواند در این بازی‌ها پیروز شود و به قهرمانی برسد. هنوز هیچ چیزی تمام نشده و باید به فکر بازی‌های آینده بود.

بادامکی در واکنش به اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند علیرضا بیرانوند در پرسپولیس اشباع شده و دیگر نباید برای این تیم بازی کند، گفت: بیرانوند با تیم بلژیکی قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند مانع رفتن او شود، اما این که می‌گویند اشباع شده، درست نیست. بیرانوند روزهای خوبی را در پرسپولیس داشته و برای این تیم زحمت کشیده و کارنامه و نتایج او هم کاملاً مشخص است. او دروازه‌بان شایسته‌ای بوده که حتی با رفتنش هم به پرسپولیس سود مالی رسانده است.

وی درباره عملکرد تیم شهرخودرو در لیگ جاری و اینکه آیا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی را کسب کند یا خیر، خاطرنشان کرد: با نتایجی که به دست آمده، ما مشهدی‌ها خیلی امیدوار شدیم که شهرخودرو سهمیه آسیایی کسب کند. باید بدانیم که سپاهان و فولاد دو تیم قدرتمند هستند که برای سهمیه می‌جنگند، اما در مجموع به کسب سهمیه امیدواریم.

7413