سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کسورات درآمدی پرسپولیس باید آزاد شود

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کسورات درآمدی پرسپولیس باید آزاد شود

خبرزاری فوتبالی- واگذاری انحصاری امتیاز و بهره برداری برند و فضاهای تبلیغاتی پرسپولیس، پرونده‌ای بود که روز گذشته هشتم تیر با حضور کارشناسان و مسوولان ذیربط سازمان تامین اجتماعی در محل مرکزی این سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس،  در این جلسه ، فرامرز دیناروند، معاونت اداری و مالی باشگاه به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشت و به تشریح کامل قرارداد، سوابق این گونه فعالیت‌ها و ارایه مستندهای قانونی پرداخت.

در پایان این جلسه که با مساعدت کامل سازمان تامین اجتماعی و پیرو درخواست باشگاه پرسپولیس، با سرعت، هماهنگ و برگزار شد، مقرر گردید شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس، در راستای اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی، قرارداد فی‌ما‌بین را به سازمان تامین اجتماعی ارائه نماید و مقاطعه کار (شرکت آتیه داده پرداز) را نسبت به پوشش بیمه‌ای کارکنان خود، ملزم نماید. در خاتمه نیز ، مفاصاحساب به میزان سهم ناخالص درآمد شرکت آتیه‌داده پرداز، از سازمان اخذ نماید.

در خصوص کسورات درآمدی شرکت پرسپولیس نیز، ضمن تاکید برغیرمنطقی و نا موجه بودن نحوه و میزان مبلغ کسر شده، مقرر شد؛ به دلیل عدم لحاظ وجود عنصر مزد در درآمد، شرکت آتیه داده پرداز نسبت به آزاد سازی سهم پرسپولیس از درآمد، اقدام نماید.

7655