تخفیف باورنکردنی جان تری برای فروش خانه‌اش؛ علت: کرونا!

تخفیف باورنکردنی جان تری برای فروش خانه‌اش؛ علت: کرونا!

خبرگزاری فوتبالی - جان تری، اسطوره باشگاه چلسی که هم‌اکنون در کادر فنی استون ویلا حضور دارد مجبور شده به دلیل کرونا خانه‌اش را با تخفیفی باورنکردنی به فروش برساند.

به گزارش فوتبالی، این مربی ۳۹ ساله در ماه مارچ خانه خود را به مبلغ ۵.۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته بود اما به دلیل مشکلات مالی به وجود امده در دوران کرونا قیمت املاک به شدت در انگلیس افت کرده و به این ترتیب تری حاضر شده این خانه را با تخفیفی ۵۰۰ هزار پوندی به فروش برساند.

تخفیف باورنکردنی جان تری برای فروش خانه‌اش؛ دلیل: کرونا!


دلیل فروش این خانه مشکلات مالی نیست و همسر تری نمی‌‌تواند در خانه‌ای که ۶ اتاق خواب دارد و بیش از حد بزرگ است زندگی کند. این خانه البته سرنوشت تقریبا شومی داشته و یک بار در سال ۲۰۱۷ توسط چهار نفر مورد سرقت قرار گرفته است. زمانی که تری و خانواده برای اسکی به سفر رفته بودند، ۴ نفر دزد به این خانه حمله کردند و جواهراتی به ارزش ۴۰۰ هزار پوند را از آن‌جا به سرقت بردند که البته شایعاتی مبنی بر هواداری آن ۴ نفر از آرسنال و احتمال انتقام گرفتن آن‌ها به گوش می‌رسید. آن ۴ نفر البته دستگیر شدند و مجموعا به ۲۷ سال زندان محکوم شدند.

تخفیف باورنکردنی جان تری برای فروش خانه‌اش؛ دلیل: کرونا!

تری این خانه را در سال ۲۰۱۴ از کالین مونتگومری، از ورزشکاران گلف با مبلغ ۲.۵ میلیون پوند خرید و بسیاری از جاهای آن را بازسازی کرد. این خانه در سری (شمال انگلیس) و در نزدیکی زمین تمرین چلسی قرار دارد.

1101