قرارداد جدید پسر پوچتینو با تاتنهام؛ هواداران تاتنهام: به پدرت بگو برگردد!

قرارداد جدید پسر پوچتینو با تاتنهام؛ هواداران تاتنهام: به پدرت بگو برگردد!

خبرگزاری فوتبالی، هواداران تاتنهام از فرزند پوچتینو که به تازگی با تاتنهام قرارداد امضا کرده خواستند تا پدرش را به لندن برگرداند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می‌رسید فرزند مائوریتسیو پوچتینو از تیم تاتنهام جدا شود اما این بازیکن ۱۹ ساله که در پست وینگر بازی می‌کند قراردادی ۲ ساله با تاتنهام امضا کرد. این قرارداد البته مسئله مهمی برای هواداران تاتنهام نبود. نکته اصلی آن‌جا بود که فرزند پوچتینو این قرارداد را با عکسی به همراه پدرش در اینستاگرام منتشر کرد و با توجه به پوشیدن تی‌شرتی با آرم تیم تاتنهام توسط پوچتینو، هواداران این تیم به شدت دلتنگ او شدند و از پسرش خواستند تا او را راضی کند به تاتنهام برگردد. پوچتینو پس از رساندن تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان جایگاه بسیار محکمی بین هواداران تیم سفید پوش لندنی پیدا کرده بود اما مدتی بعد به دلیل کسب نتایج ضعیف از تاتنهام احراج شد تا مورینیو جای او را روی نیمکت زنبق‌ها بگیرد. پوچتینو اما روابط خوب خود با هواداران تاتنهام را حفظ کرد تا همان هواداران به شدت خواهان بازگشت او باشند.

در تصویری که فرزند پوچتینو منتشر کرده او در حالتی صمیمانه با فرزندش قرار دارد و برگه قرارداد جلوی آن‌هاست. زیر این عکس نوشته شده به دنبال فصلی جدید و همین مسئله باعث شده تا برخی از هواداران تاتنهام تصور کنند خود پوچتینو به تاتنهام برگشته اما مجموع نظرات، بر علاقه شدید هواداران تاتنهام به بازگشت پوچ دلالت داشت.

1101