رونمایی رسمی از لباس جدید اینتر برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ پست مدرن!

رونمایی رسمی از لباس جدید اینتر برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ پست مدرن!

خبرگزاری فوتبالی – دقایقی پیش سایت نایک و باشگاه اینترمیلان از لباس جدید این باشکاه برای فصل ۲۱-۲۰۲۰ رونمایی کردند. لباسی که به دلیل طراحی زیگ‌زاگی‌اش پست‌مدرن خوانده شده.

به گزارش فوتبالی، اینترمیلان از همیشه با لباس‌های راه راه مشکی و آبی شناخته می‌شده اما این بار لباس این تیم با تغییراتی همراه بوده و راه‌راه‌ها این بار به صورت زیگ‌زاگ در لباس استفاده شده‌اند.

اینتر برای فصل ۲۱-۲۰۲۰؛ پست مدرن!" width="500" height="329.9">

اسکات مونسون، نایب رئیس کمپانی نایک در جدیدترین سخنانش گفته: این طرح از افکار طراحان میلانی در دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته شده است. لباس جدید اینتر میلان با نمادهایی که هویت باشگاه را فریاد می‌زنند، زیبایی‌های شهر میلان را به عرصه نمایش می‌گذارد. ما قصد داشتیم راه‌راه‌های سنتی لباس باشگاه را به چالش بکشیم و این بار با طراحی زیگ‌زاگ که یکی از عناصر طراحی پست مدرن است بیسکیونه (مار، نماد اینتر) را به همه یادآوری کنیم که نتیجه آن این کیت شد.

اسپانسر روی لباس اینترمیلان مانند همیشه کمپانی پیرلی است و یقیه و شورت ورزشی آن هم مانند همیشه مشکی است تا ترکیب اصلی رنگ‌آمیزی اینتر در لباس کاملا حفظ شود.

در ویدیویی که اینستاگرام رسمی اینتری‌ها منتشر کرده نوشته شده: «شهر ما. رویای ما. آینده ما. آماده برای پیش‌روی و رکوردشکنی».
طرح لباس جدید اینتر از مدت‌ها پیش لو رفته بود اما هنوز هواداران این تیم به این لباس واکنشی نشان نداده‌اند.

1101