ستین پیش از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید: زمان همه چیز را حل می‌کند

ستین پیش از دیدار مقابل اتلتیکو مادرید: زمان همه چیز را حل می‌کند

خبرگزاری فوتبالی - تیم بارسلونا بامداد فردا (۱۲:۲۰ امشب) مقابل اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد. ستین اعتقاد دارد زمان شرایط بارسا را درست می‌کند.

به گزارش فوتبالی، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل اتلتیکو به خبرنگاران گفت: همه ما در حال سعی و تلاش برای خدمت به تیم هستیم و باید در این دوران فداکاری کنیم. در این شرایط من در حال یادگیری خیلی از مسائل هستم. این شرایط برای من در سویا و لاس پالماس هم اتفاق افتاده بود. زمان همه چیز را درست می‌کند.

سرمربی بارسلونا درباره معامله آرتور – پیانیچ افزود: درباره تعهد آرتور به ما تا انتهای فصل هیچ شکی ندارم. او یکی از اعضای تیم است و به ما کمک خواهد کرد. او به من گفته فرم خوبش را حفظ می‌کند و من هم تصمیم خواهم گرفت که او برای ما بازی می‌کند یا خیر.

ستین درباره شرایط بارسلونا و شانس قهرمانی افزود: ما تنها می‌توانیم خودمان را کنترل کنیم. باید عملکردمان بهبود پیدا کند تا اتفاقات بازی‌ روز گذشته برای ما اتفاق نیفتد. امیدوارم حریف کار را برای ما آسان کند اما باید تا روز آخر تلاشمان را انجام دهیم. بازی مقابل اتلتیکو بسیار سخت است. آن‌ها تیم خوبی هستند و شخصیتی قوی دارند. قرار است کار برای ما سخت شود اما فکر می‌کنم تمام بازی‌ها مانند بازی امشب سخت هستند.

1101