بکام، استون مارتین معروفش را برای فروش گذاشت

بکام، استون مارتین معروفش را برای فروش گذاشت

خبرگزاری فوتبالی - نسل کهکشانی های رئال مادرید یکی از متفاوت نسل های تاریخ سفیدپوشان مادریدی بود. آن تیم را بازیکنانی همچون لوئیز فیگو، رونالدو نازاریو، روبرتو کارلوس، زیدان، رائول و دیوید بکام تشکیل می دادند که جدا از مسائل فوتبالی، حواشی خارج از زمین فوتبال هم در آن تیم خیلی پررنگ بود. 

به گزارش فوتبالی، زندگی دیوید بکام و همسرش ویکتوریا همیشه مورد توجه هواداران و رسانه ها بود. زوج انگلیسی یک زندگی مجلل و لاکچری در شهر مادرید داشتند و تقریبا همه حرکاتشان نه تنها مورد توجه فوتبالی ها بلکه مورد توجه غیرفوتبالی ها قرار داشت.

بکام حالا تصمیم گرفته است که یکی از معروف ترین خودروهایی که در زمان حضورش در رئال مادرید سوار می شد را بفروشد. در حقیقت او تصمیم گرفته است که استون مارتین V8 خود را بفروشد. این خودروی متفاوت و قرمز رنگ در زمان حضور بکام در رئال مادرید طرفداران خاص و خود را داشت. بکام حتی پلاک خودروی خود را هم اختصاصی کرده بود که از تلفیق اول اسم و فامیل خود استفاده کرده بود: DB1001 .

در حال حاضر روی این خودروی کلاسیک 485 هزار یورو قیمت گذاشته شده است. استون مارتین دیوید بکام در سال 1988 تولید شده است و در چندین نمایشگاه خودروهای کلاسیک حضور پیدا کرده است.