رسمی؛ آرتور ملو با 72 میلیون یورو به یوونتوس پیوست

رسمی؛ آرتور ملو با 72 میلیون یورو به یوونتوس پیوست

خبرگزاری فوتبالی - بارسلونا در بیانیه ای اعلام کرد که آرتور هافبک برزیلی این تیم با مبلغ 72 میلیون یورو نقد به علاوه 10 میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد به یوونتوس پیوسته است. بازیکن برزیلی البته تا پایان فصل در بارسلونا می ماند و احتمالا بعد از اتمام کار بارسا در لیگ قهرمانان اروپا در یووه معارفه می شود.

به گزارش فوتبالی، آرتور در سایت ترانسفرمارکت کمی بیشتر از 50 میلیون یورو می ارزد اما اینتر و بارسا برای این که قبل از روز 30 ژوئن حساب های مالی خود را تحت کنترل داشته باشند، این انتقال را با مبلغی بالاتر از قیمت واقعی به سرانجام رساندند. در ساعات اینده نیز یوونتوس و بارسلونا خبر انتقال میرالم پیانیچ بوسنیایی را به صورت رسمی تایید خواهند کرد.

آرتور در تابستان 2018 از گرمیو به بارسلونا ملحق شد. هافبک برزیلی تا کنون 72 بازی برای بارسلونا انجام داده است : 47 تا در لالیگا، ده تا جام حذفی، سیزده تا لیگ قهرمانان اروپا و یکی سوپرجام اسپانیا. او 72 بازی در بارسلونا انجام داده که 47 تایش در لالیگا بوده، ده تا جام حذفی، سیزده تا چمپیونزلیگ و یکی سوپرجام اسپانیا. شماره هشت برزیلی چهار گل در این دو فصل به ثمر رسانده و دو جام کسب کرده یعنی لالیگا و سوپرجام اسپانیا.