فولاد 2 - ماشین سازی یک / فولاد نکو، متخصص کامبک سه امتیازی

فولاد 2 - ماشین سازی یک / فولاد نکو، متخصص کامبک سه امتیازی

خبرگزاری فوتبالی- 

شاگردان نکونام نتیجه‌ی دیدار با استقلال را مقابل ماشین‌سازی هم تکرار کردند تا به رده سوم جدول صعود کنند.

به گزارش فوتبالی، مهم ترین هدف نکونام در اولین فصل حضورش در تیم اهوازی، گرفتن سهمیه آسیاست و با 4 برد در 5 بازی آخر خود، از هر زمانی به این هدف نزديک‌تر شده است. 

شاگردان نکونام پس از باخت به سپاهان در هفته هجدهم، شهر خودرو، پیکان، شاهین و استقلال را شکست دادند و اکنون با 36 امتیاز در کنار استقلال، در یک قدمی سپاهان و تراکتور قرار دارند. 

ماشین سازی با نتیجه 3-0 مغلوب نساجی شد. فولاد هم در بازی معوقه از هفته هفدهم، در دیداری جنجالی با نتیجه 2-1 مقابل استقلال به برتری رسید .

فولاد با 36 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و ماشین سازی با 24 امتیاز، تیم دهم است. 

*دوشنبه 9 تیر 1399

فولاد خوزستان – ماشین سازی تبریز ساعت 21:00

داور: سیدرضا مهدوی 

کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – حمید سبحانی

ترکیب فولاد
شهاب گردان، موسی کولی‌بالی، عارف آغاسی، مجتبی نجاریان، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمدزبیر نیک نفس، عباس بوعذار، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد و لوسیانو پریرا  
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب ماشین سازی
حامد لک، مسیح زاهدی، ادواردو دوسانتوس، اتابک زارعی، فردین عابدینی، میلاد نوری، شاهین توکلی، شاهین ثاقبی، فرید کریمی، محمد قادری و بابک مرادی
سرمربی: احد شیخ لاری 

اخطار

 

بابک مرادی(1+45) از ماشین‌سازی
فرشاد احمدزاده(1+45) از فولاد

موسی کولی‌بالی(3+45) از فولاد

شهاب گردان(88 و 88) از فولاد

اخراج
شهاب گردان(88) از فولاد

شرح گل
فولاد صفر - ماشین‌سازی 1 (دقیقه 4:بابک مرادی): پرتاب اوت فرید عابدینی از سمت راست زمین با دو ضربه سر و دفع اشتباه توسط مدافعان فولاد به بابک مرادی رسید که این بازیکن با مهار توپ و شوت پای چپ دیدنی با طاق دروازه فولاد موفق به گلزنی برای ماشین‌سازی شد.

فولاد 1 - ماشین‌سازی 1 (دقیقه 16: فرشاد احمدزاده): ارسال تند و تیز حیدریه از جناح چپ زمین را فرشاد احمدزاده با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل مساوی فولاد کرد.

فولاد 2 - ماشین‌سازی 1 (دقیقه 65: لوسیانو پریرا): فولاد از سمت راست زمین حمله‌ای تدارک دید که پاس در عرض محمد آبشک را پریرا با شوت پُرقدرت تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

   

7413