مشکلات شدید مسی با کادر فنی بارسلونا؛ او با دستیار ستین حرف نمی‌زند!

مشکلات شدید مسی با کادر فنی بارسلونا؛ او با دستیار ستین حرف نمی‌زند!

خبرگزاری فوتبالی – لیونل مسی با دستیار کیکه ستین حرف نمی‌زند و کنار زمین به او کم محلی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، حواشی در تیم بارسلونا هر روز بیشتر از قبل می‌شود زیرا این تیم شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. بارسایی‌ها در دیدار خود مقابل سلتاویگو که با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت نمایش خوبی نداشتند اما در همین بازی هم اتفاق جدیدی رخ داد.
 مسی در جریان کولینگ بریک (زمان کوتاهی که داوران به بازیکنان می‌دهند تا آن‌ها استراحت کنند و آب بخورند) کاملا ادر سارابیا را نادیده گرفت و در حالی که دستیار کیکه ستین قصد داشت به او توصیه های فنی کند رویش را به سمتی دیگر کرد و از آن‌جا رفت. فیلم این صحنه که توسط یکی از کارمندان Movistar گرفته شده در فضای مجازی دست به دست می‌شود و شایعات زیادی در حصوص اختلاف مسی با کادر فنی بارسلونا مطرح شده زیرا انگار مسی با دستیار ستین قهر کرده است.

پیشتر و در ماه مارچ و در زمانی که بارسلونا با نتیجه ۲-۰ مقابل رئال مادرید شکست خورد دوربین‌های تلویزیونی تصاویری را از سارابیا ضبط کرده بودند که به شدت روی نیمکت از مسی انتقاد می‌کرد و حتی در چند صحنه حرف‌های زشتی را به نسبت شرایط به زبان آورده بود. صحبت‌های سارابیا توسط یکی از رسانه‌ها لب‌خوانی و زیرنویس شده بود و سارابیا در تمام این مدت علیه مسی می‌گفت: «او وظایفش را انجام نمی‌دهد... وقتی باید با توپ بازی کند شوت می‌زند لعنتی... دقت کن لعنتی.» به همین دلیل برخی معتقدند مسی از صحبت‌های او ناراحت است.

هنوز مسی و باشگاه بارسلونا واکنش رسمی نسبت به این ویدیو انجام نداده‌اند.

1101