شیری: فاصله زیادی با یک اتفاق تاریخی نداریم

شیری: فاصله زیادی با یک اتفاق تاریخی نداریم

خبرگزاری فوتبالی- مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که آنها فاصله زیادی با رقم زدن یک اتفاق تاریخی ندارند.

به گزارش فوتبالی، مهدی شیری در گفت‌وگویی درباره پیروزی 3 بر یک تیمش برابر پیکان گفت: ما سه چهار ماه از شرایط بازی رسمی دور بودیم و شرایط کمی برای‌مان سخت بود. در شروع لیگ با توجه به شرایطی که داشتیم باید سه امتیاز را می‌گرفتیم تا جایگاه‌مان را در جدول محکم‌تر کنیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. این برد قطعاً در ادامه راه به ما کمک خواهد کرد.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا پیکان تیم ضعیفی بود؟»، خاطر نشان کرد: اصلاً این‌طور نیست. اتفاقاً پیکان تیم خوب و قابل احترامی است. من برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم سابقم در نهایت در لیگ برتر بماند.

وی درباره ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر آنهم در حالی که برخی تیم‌ها با این موضوع مخالف بودند، خاطرنشان کرد: اگر بازی‌ها برگزار نمی‌شد هیچ تضمینی وجود نداشت که بازیکن یا مربی کرونا نگیرد، در ضمن هیچ وقت این امکان وجود ندارد که منتظر اتمام کرونا باشیم و سپس بازی‌ها شروع شود. در ایران همه مشاغل فعالیت می‌کردند، ولی فوتبال شروع نشده بود که این منطقی به نظر نمی‌رسید. خوشحالیم که در نهایت لیگ آغاز شد و همه فوتبالیست‌ها هم از این موضوع راضی هستند.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه بسیاری از کارشناسان، مربیان و بازیکنان لیگ برتری قهرمانی این تیم را قطعی می‌دانند، تصریح کرد: در حال حاضر همه از قهرمانی پرسپولیس صحبت می‌کنند، چون ما تیم بزرگی هستیم و پرسپولیس همیشه شخصیت قهرمانی دارد. هنوز هشت بازی مهم دیگر در پیش داریم که باید خوب امتیاز بگیریم. ما فاصله زیادی با رقم زدن یک اتفاق تاریخی نداریم و امیدوارم خیلی زود چهارمین قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر جشن بگیریم.

7655