روبن: به عشق خرونینخن به فوتبال برگشتم

روبن: به عشق خرونینخن به فوتبال برگشتم

خبرگزاری فوتبالی – آرین روبن که پس از خداحافظی از فوتبال در تیم بایرن مونیخ دیگر بازی نکرد، حالا اعلام کرده به عشق خرونینخن به فوتبال برگشته است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم هلندی سابق تیم‌های چلسی و رئال مادرید که فوتبال خود را در سال ۲۰۰۰ از تیم خرونینخن آغاز کرده بود بار دیگر به این تیم برگشت تا مدتی را برای باشگاه مورد علاقه‌اش بازی کند.

آرین روبن در جدیدترین گفت و گوی خود در کنفرانس خبری مربوط به بازگشتش به فوتبال گفته: تنها به عشق خرونینخن از بازنشستگی به فوتبال برگشتم. فکر می‌کنم بتوانم با حضور در زمین چمن برای خرونینخن مفید باشم. فکر می‌کنم در مسیر درستی قرار دارم و حس خوبی دارم. هنوز می‌توانم قدم‌هایی مهم و مفید بردارم اما قبل از آن باید بگویم حس بسیار خوبی در رابطه با آینده‌ام دارم.

روبن که ۹ سال در بایرن مونیخ بازی کرده و یکی از باسابقه‌های این تیم در سال‌های حضورش در بایرن به شمار می‌رود در ادامه افزود: اگر باشگاه دیگری به سراغ من می‌آمد بعید می‌دانم به پیشنهادش فکر می‌کردم و آن را قبول می‌کردم. قبول دارم که تفاوت‌های زیادی بین استانداردهای بایرن مونیخ که یک باشگاه بزرگ است و خرونینخن وجود دارد اما من این کار (بازگشت به فوتبال) را به دلیل عشق به خرونینخن انجام می‌دهم و امیدوارم بتوانم از دوران بازی‌ام لذت ببرم.

1101