کریم بنزما پس از درخشش و پاس گل زیبا: من فوتبال را این‌گونه می‌بینم!

کریم بنزما پس از درخشش و پاس گل زیبا: من فوتبال را این‌گونه می‌بینم!

خبرگزاری فوتبالی -  کریم بنزما که با درخشش خود زمینه برد رئال را فراهم کرد بازی‌های آینده را برای رئال مادرید فینال دانست.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید توانست با تک گل کاسمیرو که در پی پاس بی‌نظیر کریم بنزما با پشت پا به دست آمد اسپانیول را شکست دهد و به صدر جدول لالیگا تکیه زند. کریم بنزما پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: نمایش بسیار خوبی داشتیم و مهم‌تر از آن گلی بود که به ثمر رساندیم. کاسمیرو از آن پاس به خوبی استفاده کرد و همه ما خوشحال هستیم. آن پاس پشت پا، بینش من به فوتبال را نشان می‌دهد زیرا فوتبال را این‌گونه می‌بینم. می‌دانستم کاسمیرو در حال اضافه شدن به حمله از پشت من است.

بنزما درباره ادامه لیگ و شریاط رئال مادرید در ادامه گفت: ما دقیقا به دنبال انجام دادن همان کاری هستیم که بارسلونا می‌خواهد انجام دهد اگرچه که روی خودمان تمرکز داریم.  نمی‌خواهم درباره بارسلونا صحبت کنم اما ما عالی کار کردیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و هر مسابقه برای ما مانند یک فینال است.
مهاجم تیم رئال در پایان افزود: پنجمین برد ما از زمان بازگشت فوتبال؟ خوشحالیم و می‌خواستیم که در همه بازی‌ها برنده باشیم. انگیزه بسیاری داشتیم و می‌خواستیم با کسب ۳ امتیاز به خانه برگردیم.

1101