مژده به هواداران بارسلونا؛ ژاوی چه زمانی روی نیمکت بارسا می‌نشیند؟

مژده به هواداران بارسلونا؛ ژاوی چه زمانی روی نیمکت بارسا می‌نشیند؟

خبرگزاری فوتبالی – ژاوی اعلام کرده احتمالا پس از انتخابات باشگاه بارسلونا روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

به گزارش فوتبالی، ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا که بارها زمزمه پیوستنش به این تیم به عنوان سرمربی شنیده می‌شود اعلام کرده به بارسلونا نمی‌پیوندد مگر اینکه تمام تصمیمات را خودش بگیرد و در این تیم تاثیر گذار باشد. او گفته خود را آماده کرده تا در لحظه ورود پروژه‌اش را از صفر تا صد در نیوکمپ انجام دهد.

ژاوی در جدیدترین گفت و گوی خود به Sport گفته: بزرگترین امیدواری این است که سرمربی بارسلونا شوم و بارسا را به روزهای اوج برگردانم. تیم فنی من به شدت خود را آماده کرده‌اند.
او در ادامه گفته: من تمایل دارم در باشگاه‌ها فعالیت کنم و تمایل دارم در لحظه درست برگردم و پروژه‌ام را از نقطه صفر آغاز کنم. بارها این مسئله را اعلام کرده‌ام اما می‌خواهم تصمیمات فوتبالی‌ام را در بارسلونا بگیرم.


انتخابات بارسلونا برای مدیریت این باشگاه در تابستان ۲۰۲۱ و در ماه ژوئن انجام می‌شود و بارتومئو (مدیر فعلی بارسلونا) هم در این انتخابات شرکت نخواهد کرد. ژاوی در این رابطه گفته: شفاف و واضح است که پس از انتخابات باشگاه شرایط می‌تواند مهیا شود و من چیزی را تکذیب نمی‌کنم. آن‌ها در ماه ژانویه به دنبال من آمدند و در حال مذاکره بودمی. من به آن‌ها گفتم شرایط و زمان فعلی برای حضور من درست نیست.

1101