اسپانیول 0-1 رئال مادرید؛ سبقت نرم تیم زیدان از بارسلونا

اسپانیول 0-1 رئال مادرید؛ سبقت نرم تیم زیدان از بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - گل کاسمیرو کافی بود تا رئال مادرید مقابل اسپانیول با نتیجه یک بر صفر پیروز شود و در شبی که در کاتالونیا بازی می کرد، دو امتیاز از بارسلونا در جدول لالیگا سبقت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بارسلونا شب گذشته مقابل سلتا دو امتیاز را از دست داده بود، رئال مادرید در مقابل اسپانیول قعر جدولی که با مربی جدیدی بازی می کرد، به سختی و روی گل کاسمیرو با پاس پشت پای بنزما به پیروزی رسید.

در فاصله شش بازی به پایان لالیگا حالا کار بارسلونا خیلی سخت شده چرا که باید امیدوار باشند تا رئال مادرید حداقل یکی از شش بازی بعدی خود را ببازد و آنها همه بازیهایشان را ببرند، هدفی که تا حدودی سخت به نظر می رسد. به خصوص که بارسا هنوز بازیهای سختی نظیر اتلتیکو و ویارئال را هم پیش رو دارد.

زیدان که برای اولین بار بعد از قرنطینه از ایسکو در ترکیب اصلی استفاده می کرد بدین ترتیب توانست حس و حال خوب رئال مادرید را با کسب پانزده امتیاز از پنج بازی بعد از وقفه حفظ کند. رئال مادرید به نظر می رسد که با شرایط فعلی امید زیادی به قهرمانی داشته باشد مگر آن که در هفته های آینده دست گل به آب بدهند. رئال مادرید نیز بازیهای سختی نظیر بیلبائو و ویارئال را پیش رو دارد.