پارما 1-2 اینتر؛ کامبک بی نظیر تیم کونته از دقیقه 83

پارما 1-2 اینتر؛ کامبک بی نظیر تیم کونته از دقیقه 83

خبرگزاری فوتبالی - اینتر با گلهای دی فرای در دقیقه 84 و باستونی در دقیقه 87 بازی باخته مقابل پارما را با پیروزی عوض کرد. پارما با گل ژروینیو در دقیقه 15 پیش افتاد اما در فاصله شش دقیقه به پایان بازی نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش فوتبالی، اینتر که هفته گذشته نیز مقابل ساسولو در شبی که گلهای دقایق پایانی خیلی مهم بود، تن به تساوی سه بر سه داده بود، این بار هم در دقایق پایانی بیدار شد و توانست با دو گل به بازی برگردد و همچنان اختلافش با جدی ترین تعقیب کننده اش آتالانتا را حفظ کند. اینتر با اخراج برنی در دقیقه 75 و پارما با اخراج کویکا در دقیقه 83 بازی را ده نفره به اتمام رساندند.

اینتر با کسب این پیروزی سخت توانست همچنان اختلاف چهار امتیازی خود با لاتزیو تیم دوم جدول را حفظ کند هر چند که آنها چهار امتیاز هم با آتالانتا به عنوان تیم چهارم جدول فاصله دارند. اینتر امیدوار است که حتی اگر قهرمان نشود، فصل را با افتخار و به عنوان تیم دوم به اتمام برساند. در فاصله ده بازی به پایان به نظر می رسد که یووه با بالاترین شتاب ممکن به سمت قهرمانی لیگ ایتالیا حرکت می کند. پارما با این شکست با 39 امتیاز در رتبه نهم باقی ماند.