نیوکاسل 0-2 منچسترسیتی؛ تقابل دوباره شاگرد و استاد

نیوکاسل 0-2 منچسترسیتی؛ تقابل دوباره شاگرد و استاد

خبرگزاری فوتبالی - منچسترسیتی با گلهای دی بروینه و استرلینگ با نتیجه دو بر صفر در مقابل نیوکاسل به پیروزی رسید که بدین ترتیب گواردیولا و آرتتا دوباره در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف هم می روند.

به گزارش فوتبالی، منچسترسیتی با گواردیولا با تازگی با نتیجه سه بر صفر در مقابل ارسنال پیروز شده و حالا در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس نیز به مصاف توپچی ها می رود. آرتتا دستیار سابق گواردیولا هدایت تیم آرسنال را به عهده دارد و تقابل دوباره شاگرد و استاد یکی از جذابیت های نیمه نهایی جام حذفی انگلیس خواهد بود. در سمت دیگر نیمه نهایی نیز منچستریونایتد و چلسی به مصاف هم می روند.

منچسترسیتی که در این فصل جام اتحادیه را هم برده، امید زیادی دارد تا جام حذفی انگلیس را کسب کند و دومین جام فصلش را به دست بیاورد. آنها البته در لیگ قهرمانان اروپا نیز پس از پیروزی دو بر یک در بازی رفت در برنابئو باید در بازی برگشت مقابل رئال مادرید قرار بگیرد که امیدوارند در چمپیونزلیگ هم موفق شوند. با توجه به محرومیت دو ساله سیتی از اروپا برایشان خیلی مهم است که امسال در تورنمنت های اروپایی موفق شوند. به هر صورت به نظر می رسد که با توجه آرسنال - سیتی و چلسی - یونایتد جنگ لندنی ها با منچستری ها را در نیمه نهایی شاهد هستیم.