معاون اقتصادی پرسپولیس: معاف از پرداخت مالیات در قرارداد با کارگزار هستیم

معاون اقتصادی پرسپولیس: معاف از پرداخت مالیات در قرارداد با کارگزار هستیم

خبرگزاری فوتبالی- معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به بررسی قرارداد با کارگزاری اعلام شد که نیازی به پرداخت مالیات نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت‌گو با رادیو درباره امضای الحاقیه با کارگزار برند سرخ ها گفت: پس از امضای این الحاقیه قرار شد تا پایان خرداد ماه طی ۴ قسط ۳۰ میلیارد تومان در اختیار ما قرار گیرد. قسط اول و دوم، ۵ میلیارد و ۷ میلیارد تومان بود که از این میزان مبلغی در ازای بیمه و مالیات کسر نشد.
وی افزود: طبق الحاقیه قرار بود بازی ها ۲۵ خرداد ماه آغاز شود و به هردلیلی بازی ها به تعویق افتاد و به تناسب تعویق میزان پرداخت قسط سوم نیز به تاخیر بیافتد و با توجه به اینکه ۴ تیرماه بازی استقلال برگزار شد، قرار بر این بود شرکت کارگزار ۵ تیرماه،بابت قسط سوم چک ۵ میلیاردی را در اختیار ما بگذارد.

یلوه ادامه داد: حسابرس های بیمه به شرکت کارگزار ما اعلام کرده بودند که در دو پرداخت قبل باید سهم بیمه را کسر می‌کردید و اکنون باید این مبلغ از قسط سوم کسر گردد یعنی از مجموع مبلغ ۱۷ میلیارد تومان ۱۶/۶۷ درصد. معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به عنوان سهم بیمه از قسط سوم کم شده بود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس با اشاره به جلسه  برگزار شده با شرکت کارگزار و مدیر عامل تامین اجتماعی بیان کرد: باتوجه به بررسی قرار داد کارگزاری اعلام شد که برای پرسپولیس سهم بیمه ای تعلق نمی‌گیرد و معاف از پرداخت بیمه است و به محض ابلاغ این نامه ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آزاد خواهد شد و تا قسط سوم ۱۷ میلیارد تومان از شرکت کارگزار دریافت کرده ایم.

7413