لسترسیتی 0-1 چلسی؛ دومین لندنی در نیمه نهایی

لسترسیتی 0-1 چلسی؛ دومین لندنی در نیمه نهایی

خبرگزاری فوتبالی - پس از آرسنال به نظر می رسد که چلسی دومین تیم لندنی است که صعودش به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس را قطعی کرده و اگر منچسترسیتی نیز صعود کند و به نیمه نهایی برسد، جدال دو تیم منچستری و دو تیم لندنی را برای قهرمانی شاهد خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، چلسی با تک گل بارکلی توانست از پس لسترسیتی که فصل درخشانی داشته، بربیاید و صعود خود را به نیمه نهایی که در روزهای 28 یا 29 تیر برگزار می شود، قطعی کند. حریف آنها در نیمه نهایی در قرعه کشی بین دو نیمه بازی نیوکاسل و لسترسیتی تا ساعاتی دیگر مشخص خواهد شد و بدین ترتیب سرنوشت دو تا از جذاب ترین بازیهای فصل فوتبال در انگلیس مشخص خواهد شد.

چلسی با مربیگری لمپارد به نظر می رسد که امسال بخت زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد داشته باشد. البته در چمپیونزلیگ امسال آنها با شکست سنگین در دور رفت مقابل بایرن مونیخ به نظر می رسد که شانسی برای صعود به یک چهارم نداشته باشند و منتظر حذف تیمشان باشند.

به هر صورت لسترسیتی از جام حذفی اوت شد و فعلا روی اتمام لیگ به عنوان تیم سوم تمرکز خواهد کرد تا بتواند فصل خوبی که داشته را تکمیل کند.