صنعت‌نفت 2 - پارس جنوبی صفر/ صنعت نفت هم سهمیه می خواهد

صنعت‌نفت 2 - پارس جنوبی صفر/ صنعت نفت هم سهمیه می خواهد

خبرگزاری فوتبالی- نفت آبادان در یک مسابقه پرحاشیه و پر برخورد با نتیجه دو بر صفر پارس جنوبی را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم از ساعت 21 امشب (یکشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به دیدار یکدیگر رفتند که شاگردان مهدی سراج با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند. رضا جبیره (31) و محمود مطلق‌زاده (70) موفق به گلزنی شدند. دقیقه 30 این دیدار، به دلیل قطع برق ورزشگاه، بازی برای دقایقی متوقف شد.

محمود مطلق‌زاده و مصطفی احمدی از نفت و محمود شفیعی از پارس جنوبی با کارت زرد داور جریمه شدند.

نفت با این پیروزی 36 امتیازی شد، اما به دلیل پیروزی شهر خودرو مقابل ذوب‌آهن اصفهان، در جایگاه هفتم باقی ماند. پارس جنوبی نیز با 20 امتیاز در رده دوازدهم ایستاد. نفتی‌ها با این برد خودشان را به جمع مدعیان نزدیک کردند تا امید زیادی برای کسب سهمیه آسیا داشته باشند.

*یکشنبه 8 تیر 1399

صنعت نفت آبادان – پارس جنوبی جم ساعت 21:00

داور: مرتضی منصوریان 

کمک‌ها: قهرمان نجفی – یعقوب سخندان

ترکیب صنعت نفت
محمد دریس، عقیل کعبی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، محمدرضا غبیشاوی(63- مهدی مومنی)، مصطفی احمدی، سیدمحمدقریشی، جعفر سلمانی، رضا جبیره(76- احمد شریعت زاده)، محمد اهل شاخه و محمود مطلق زاده(83-امید حامدی فر)
سرمربی: بهنام سراج

ترکیب پارس جنوبی جم
مسعود پورمحمد، فریبرز گرامی، میلاد باقری، میلاد خدایی، آدام همتی(77- محمد نوری)، محمود شفیعی، نیما انتظاری، شهرام گودرزی، پوریا آریاکیا(64- متین کریم زاده)، رضا خالقی فر(77- احمد بهاروندی) و امین منوچهری
سرمربی: هومن افاضلی 

کارت زرد:
محمود مطلق زاده(دقیقه 11)

مصطفی احمدی(دقیقه 62

شرح گل ها:
یک بر صفر نفت آبادان(رضا جبیره): در دقیقه 31 و در حالی که چند ثانیه از وصل شدن برق ورزشگاه گذشته بود، روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه رضا جبیره با ضربه سر دروازه پارس جنوبی را باز کرد.

دو بر صفر نفت آبادان(محمود مطلق زاده): در دقیقه 70 طالب ریکانی کاپیتان نفتی ها با یک پاس دیدنی محمود مطلق زاده را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او با کنترل دیدنی و ضربه چیپ زیبا دروازه پارس جم را برای بار دوم باز کرد.

 

حاشیه ویژه:

از دقیقه 26 این مسابقه، بازی به دلیل خاموش شدن نورافکن‌های ورزشگاه تختی شهر آبادان به مدت حدود پانزده دقیقه متوقف شد و پس از آن دوباره به جریان افتاد. با وجود ادامه بازی، هنوز یکی از نورافکن‌های ورزشگاه کار نمی‌کند.

7413