گواردیولا: قطعا برای لیورپولی‌ها تونل می‌زنیم

گواردیولا: قطعا برای لیورپولی‌ها تونل می‌زنیم

خبرگزاری فوتبالی – گواردیولا تایید کرد منچسترسیتی در میزبانی از لیورپول برای آن‌ها تونل افتخار می‌زند و به افتخار آن‌ها می‌ایستد.

به گزارش فوتبالی، تیم منچستر سیتی امسال قافیه قهرمانی را به تیم لیورپول واگذار کرد و شاگردان کلوپ توانستند فاتح لیگ لقب گیرند. آن‌ها البته هفته دیگر در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر میزبان لیورپول خواهند بود و می‌توانند برای رقیب تونل بزنند و قهرمانی را به آن‌ها تبریک بگویند. پپ گواردیولا در جدیدترین گفت و گوی خود با BBC گفته: قطعا برای لیورپولی‌ها تونل افتخار می‌زنیم و برای آن‌ها می‌ایستیم.

پپ در ادامه گفته: زمانی که لیورپول به خانه ما می‌آید از آن‌ها به خوبی میزبانی می‌کنیم. به روشی باورنکردنی. این کار را انجام خواهیم داد زیرا آن‌ها شایسته این اتفاق هستند.
قرارداد گواردیولا با تیم منچستر سیتی سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و او همچنان درباره آینده‌اش گنگ و مبهم صحبت می‌کند. تا پایان قرارداد پپ، حضور او در سیتی ۵ ساله خواهد شد. بیشتر از زمانی که حتی روی نیمکت بارسلونا می‌نشست و احتمالا او به دنبال چالشی جدید خواهد رفت.

گواردیولا پیش از دیدار امشب مقابل نیوکاسل در چهارچوب جام حذفی گفت: من برای این مقطع از فصل به شدت تشنه هستم  و در انتظار فصل آینده هستم. فصل بعد از آن را هم خواهیم دید چه پیش می‌آید. از حضور در منچستر سیتی راضی هستم. نمی‌خواهم درباره چیزهایی که بعدها اتفاق می‌افتد فکر کنم.

1101