تمرینات شاهین بوشهر زیر نظر افسران سلامت

تمرینات شاهین بوشهر زیر نظر افسران سلامت

خبرگزاری فوتبالی- رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر گفت: اجرای پروتکل های بهداشتی تحت نظارت هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر و افسران کنترل سلامت در حال انجام است.

به گزارش فوتبالی، سودابه وحدت در خصوص نظارت‌های انجام شده اظهار داشت : تمامی فعالیت های تیم شاهین شهرداری بوشهر با همکاری مدیریت ، سرپرست و کادر پزشکی این تیم تحت کنترل است و روزانه افسران کنترل سلامت از ابتدا تا انتهای زمان تمرین حضور دارند.

وحدت افزود: نظارت بر انجام آزمایشات PCR ، گندزدایی رختکن محل تمرین و ساختمان اداری باشگاه ، رعایت فاصله گذاری در نقل و انتقال بازیکنان و رصد روزانه سلامت کادر و بازیکنان تیم با هماهنگی کادر پزشکی تیم شاهین شهرداری از جمله اقداماتی است که بطور مستمر در حال انجام است.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر نیز به روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: طبق پروتکل های بهداشتی ارسالی با نظارت افسران کنترل نظارت و همکاری باشگاه شاهین شهرداری و اداره ورزش اقدامات گندزدایی و بهداشتی و فاصله گذاری ها طی روزهای اخیر در ورزشگاه شهید مهدوی انجام شد که موارد در بازدید روز گذشته نماینده سازمان لیگ نیز مورد تایید قرار گرفت و امیدوارم با تلاش و دقتی مضاعف در تضمین سلامت همه ورزشکاران موثر و موفق باشیم.

7655