شکایت پرسپولیس از استوکس منتظر تایید سرپرست باشگاه

شکایت پرسپولیس از استوکس منتظر تایید سرپرست باشگاه

خبرگزاری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس برای ارائه پرونده شکایت از مهاجم ایرلندی پرحاشیه خود منتظر تایید لایحه توسط مهدی رسول پناه است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، آنتونی استوکس با وجود شروع دوباره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران حاضر به بازگشت نشد تا باشگاه پرسپولیس اقدام به فسخ قرارداد مهاجم پرحاشیه ایرلندی‌اش کند.

او که با عقد قرارداد شش ماهه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار در نقل و انتقالات زمستانی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی آمد پس از دریافت ۱۵۰ هزار دلار در همان ابتدای ورود به تهران و حضور ۶۵ دقیقه ای با پیراهن این تیم، تغییر مسیر ناگهانی داد تا بدون خداحافظی از ایران برود.

همین امر باعث شد تا یحیی گل محمدی پس از امتناع استوکس از بازگشت به ایران، او را از لیست بازیکنان خود کنار گذاشته و باشگاه نیز اقدام به فسخ قرارداد با وی کند.

حالا باشگاه پرسپولیس اقدام به تنظیم شکایت از این بازیکن کرده تا پس از تایید آن توسط مهدی رسول پناه اقدام به ارسال آن به فیفا کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برد قرار است پس از بازگشت به دفتر کار خود اقدام به بررسی آن کرده و دستورات لازم را برای بخش حقوقی صادر کند.

1984