همسر کلوپ نگذاشت او سرمربی منچستر یونایتد شود

همسر کلوپ نگذاشت او سرمربی منچستر یونایتد شود

خبرگزاری فوتبالی - یورگن کلوپ در لیست نامزدهای مربیگری منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۳ و پس از جدایی سر الکس فرگوسن قرار داشته اما همسر او نگذاشته این اتفاق رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم لیورپول که توانست پس از ۳ دهه آرزوی هواداران این تیم را برآورده کند و آن‌ها را به قهرمانی برساند قرار بوده هدایت منچستر یونایتد را برعهده بگیرد اما این اتفاق سرانجامی نداشته است.

در سال ۲۰۱۳، سر الکس فرگوسن آخرین سال حضورش در جمع منچستری‌ها را گذراند و از این تیم خداحافظی کرد. به همین دلیل مدیران یونایتد به دنبال جانشینی برای این مربی اسکاتلندی بودند و کلوپ هم جزء نامزدها بوده اما این انتقال رخ نداده تا دیوید مویس روی نیمکت منچستر یونایتد بنشیند. مویسی که اصلا سرنوشت خوبی در اولدترافورد نداشت و پس از مدت کوتاهی برکنار شد تا گیگز سرمربی شود و در ادامه هم فن‌خال و مورینیو هدایت منچستریونایتد را بر عهده بگیرند.

فیل تامپسون، مجری شبکه اسکای گفته: با کلوپ مصاحبه می‌کردم و به او گفتم تو و لیورپول برای هم ساخته شده‌اید. او به من گفت که می‌توانسته هدایت منچستر یونایتد را برعهده بگیرد اما همسرش این اجازه را به او نداده و زمانی که پیشنهاد لیورپول به او ارائه شده، همسرش به او گفته این پیشنهاد را قبول کند.

1101