زیدان: قرار نیست تا ۲۰ سال سرمربی رئال مادرید بمانم

زیدان: قرار نیست تا ۲۰ سال سرمربی رئال مادرید بمانم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رئال اعلام کرده قرار نیست ۲۰ سال در رئال بماند اما برای آینده‌اش هم برنامه‌ریزی خاصی انجام نداده است.

به گزارش فوتبالی، زین‌الدین زیدان در کنفرانس خبری پیش از دیدار رئال مادرید مقابل اسپانیول به خبرنگاران گفته: بازی ما مقابل اسپانیول یک فینال دیگر از فینال‌های باقی‌مانده برای ما است. سه شکست در مقابل تیم‌هایی که پایین جدول قرار دارند؟ می‌دانیم که مقابل تیمی بازی می‌کنیم که این بازی را مرگ و زندگی می‌پندارد. می‌خواهیم بر بازی مسلط باشیم و می‌دانم اسپانیول هم اینگونه خواهد بود. اخراج سرمربی اسپانیول؟ در حال حاضر نظری ندارم و نمی‌دانم این مسئله چگونه روی بازی تاثیر می‌گذارد. آبلاردو را درک می‌کنم و می‌دانم چه روز سختی را پشت سر می‌گذارد.

زیدان درباره راموس افزود: او یک بازیکن بزرگ با شخصیتی عالی است و همیشه می‌خواهد برنده شود. او می‌خواهد تاریخ‌سازی کند و تا آخرین لحظه پیش ما خواهد ماند. من قبل از بازنشستگی او از اینجا می‌روم زیرا قرار نیست ۲۰ سال اینجا باشم زیرا مربی سنتی و قراردادی نیستم. خودم را تا چند سال روی نیمکت رئال می‌بینم؟ نمی‌دانم  و برنامه ریزی خاصی در ذهنم ندارم. زمانی که بازیکن بودم می‌گفتم هیچ‌گاه نمی‌خواهم مربی باشم اما حالا از تک تک روزهایم لذت می‌برم. باید صبر کنیم اما قطعا ۲۰ سال اینجا نمی‌مانم. مربی بهتری هستم تا بازیکن بهتری؟ نمی‌دانم. نمی‌توانم چنین چیزی بگویم. شاید بازیکن بهتری بودم. باید این را بگویم که خوشحالم فوتبالم را در رئال مادرید تمام کردم.

1101